براساس آخرین ویدئو منتشر شده از GTA 6، این بازی ویدئویی دارای دو قهرمان است که شخصیت یکی از آن‌ها زن خواهد بود و توانسته کاربران بسیاری را متعجبب کند.

اگر یک گیمر حرفه‌ای و قدیمی باشید به‌یاد می‌آورید که نزدیک به ۱۰ سال پیش آخرین نسخه بازی GTA از کمپانی Rockstar Games منتشر شد و با استقبال گسترده‌ پلیرها مواجه شد. طی یک دهه اخیر، کاربران زیادی منتظر نسخه جدید این بازی پرطرفدار بوده و هستند، اما به‌نظر می‌رسد سازنده مذکور قصد ندارد بازی ویدئویی GTA 6 را تا اواسط ۲۰۲۵ میلادی منتشر کند.

سال گذشته، اولین افشای اطلاعاتی از بازی GTA 6 توسط یک جوان ۱۸ ساله بریتانیایی صورت گرفت که توانست بخش عمده‌ای از جزئیات بازی را درقالب یک ویدئوی یوتیوبی منتشر کند؛ این کلیپ خیلی زود از پلتفرم یادشده پاک شد، اما تاقبل از آن میلیون‌ها نفر این ویدئو را تماشا کردند و خبرگزاری‌های حوزه گیمینگ هزاران مقاله درباره آن منتشر کردند. برهمین‌اساس، کمپانی راک‌استار گیمز مجبور شد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کند بازی GTA 6 دردست توسعه بوده و به‌زودی عرضه خواهد شد.

حتی باتوجه‌به افشاگری‌های متعدد از GTA 6، استودیو سازنده رازهای زیادی برای پنهان کردن دارد که برخی از آن‌ها رفته‌رفته برای پلیرها آشکار می‌شود. آخرین افشاگری‌ها نشان می‌دهد GTA 6 دو قهرمان خواهد داشت که نام یکی از آن‌ها Lucia است و به‌اولین شخصیت زن در سری بازی‌های Grand Theft Auto تبدیل می‌شود؛ این موضوع می‌تواند برای کاربران بسیار جالب باشد، اما اضافه شدن چنین شخصیتی انگار چند دهه زمان برده است.

تازه‌ترین اخبار نشان می‌دهد GTA 6 در مرحله توسعه قرار دارد و احتمالا تا مارس ۲۰۲۵ برای گیمرها عرضه می‌شود. شایعات قبلی در منابع اینترنتی تایید می‌کند بازی از نسخه Vice City الهام می‌گیرد که شهر میامی در ایالت فلوریدا را به‌تصور می‌کشد. افشاگران تاکنون توانسته‌اند اسم شخصیت قهرمان زن در GTA 6 را کشف کنند، اما سایر اطلاعات مربوط به آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبق ویدئویی که مشاهده می‌کنید شخصیت لوسیا از ظاهری زیبا با گرافیک بسیار بالا برخوردار است که نشان می‌دهد سطح گرافیکی و ماشین‌های داخل GTA 6 با بهبود غیرقابل‌تصوری همراه می‌شود تا پلیرها مجذوب این بازی ویدئویی شوند. البته باید یادآور شویم این کلیپ کوتاه تنها یک نگاه اولیه محسوب می‌شود که دراختیار ما قرار گرفته و احتمالا نسخه نهایی در زمان انتشار فرق‌های اساسی خواهد داشت. برخی از کاربران یوتیوبی در بخش کامنت‌های این ویدئو بیان کردند که سال‌هاست منتظر معرفی یک شخصیت زن در GTA هستند و حالا می‌توانند برای اولین بار داستان بازی را به‌گونه‌ای متفاوت تجربه کنند.

کاربر دیگری افزود‌: «امیدوارم سال‌ها انتظار برای انتشار GTA 6 ارزشش را داشته باشد و واقع‌گرایی شخصیت‌های بازی در همین سطح باشد». نظرات فوق‌العاده بیشتری درباره ویدئو شخصیت زن GTA 6 به‌نام Lucia زیر ویدئو دیده می‌شود که اگر علاقه دارید می‌تواند آن‌ها را در اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط: