پس از انتشار جزئیاتی از شخصیت لوسیا در شبکه‌های اجتماعی، اکنون یک منبع جدید اطلاعاتی درباره سایر شخصیت‌ها به‌همراه اسلحه‌ها و ماشین‌ها در بازی GTA 6 به ما می‌دهد.

همان‌طورکه می‌دانید راه زیادی تا معرفی GTA 6 (اتومبیل دزدی بزرگ) داریم، اما سال گذشته، به‌لطف برخی هکر‌ها و افشاگران توانستیم ویدئوهای توسعه این بازی را تماشا کنیم و نگاهی اجمالی از ششمین نسخه‌ از سری بازی‌های GTA داشته باشیم. پس از این افشاگری، استودیو Rockstar Games مجبور شد با انتشار بیانیه‌ای توسعه بازی GTA 6 را رسما اعلام کند. اکنون طرفداران GTA جزئیات جدیدی از این نسخه را به‌اشتراک می‌گذارند که باعث تعجب بسیاری از مخاطبان می‌شود.

سند ۶۰ صفحه‌ای درباره GTA 6

شب گذشته (۲۸ شهریورماه) سندی ۶۰ صفحه‌ای منتشر شد که حاوی اطلاعاتی درباره شخصیت‌ها، رابط کاربری، تفنگ‌ها، ماشین‌ها و سایر جزئیات بازی GTA 6 بود که برخی از آن‌ها از ویدئو‌های سال گذشته الگوبرداری شده‌اند. اگر علاقه دارید به‌صورت دقیق نقشه‌ شهر‌ها و بافت شهری را مشاهده کنید یا شخصیت‌های GTA 6 را بهتر بشناسید می‌توانید با کلیک روی این لینک تمام جزئیات را بخوانید.

درحال‌حاضر، اطلاعات گسترده‌ای از بازی Grand Theft Auto 6 دردست نیست و جزئیات کمی از شخصیت‌های قهرمان داستان به‌همراه تعداد ساعت گیم پلی بازی و حجم آن می‌دانیم که آن مورد تایید استودیو سازنده نیست. چند ماه پیش، استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two درباره سیاست‌های Rockstar Games برای توسعه بازی و پنهان‌کاری آن‌ها گفت: «هر بازی که توسط تیم توسعه‌دهنده این استودیو ساخته می‌شود باید پارامترهای جدیدی را به دنیای گیمینگ معرفی کند که مثل آن را جای دیگری ندیده‌ایم». وی در ادامه صحبت‌هایش افزود که راک‌استار گیمز درعین نوآوری و خلاقیت به ماهیت اصلی و حس نوستالژی بازی GTA پایبند است؛ برهمین اساس مضمون GTA 6 با نسخه‌های قبلی تفاوت چندانی نخواهد داشت.

هویت شخصیت‌های بازی GTA 6

براساس آخرین شایعات، بازی GTA 6 احتمالا تا سال ۲۰۲۵ میلادی برای گیمرها منتشر می‌شود؛ البته باید درنظر داشته باشید که تاریخ عرضه دقیق نیست و مشخص شدن این موضوع به تصمیم مدیران استودیو Rockstar Games برمی‌گردد. به‌عبارتی دقیق‌تر، حداقل نباید تا دو سال آینده منتظر خبری از انتشار این بازی باشیم.

اخبار مرتبط: