به‌نقل از یک منبع آگاه خبری، استودیو Rockstar Games تا اواخر ماه اکتبر بازی ویدئویی GTA 6 برای تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌کند.

طی سال‌های اخیر، اخبار و شایعات درباره بازی GTA 6 به‌اوج رسیده و گیمرها در پلتفرم‌های مختلف به‌بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. اکنون پس از انتشار ده‌ها ویدئو و تصاویر، به‌نظر می‌رسد استودیو Rockstar Games قصد دارد بازی Grand Theft Auto VI (اتومبیل دزدی بزرگ ۶) را برای گیمرها در کنسول‌های نسل نهم و کامپیوترهای رومیزی عرضه کند؛ در ادامه به جزئیاتی بیشتری از انتشار بازی GTA 6 و منبع خبری آن می‌پردازیم.

شخصیت قهرمان زن بازی GTA 6

یک افشاگر معروف و محبوب حوزه بازی‌های ویدئویی به‌نام کریس مارکس که با نام کاربری MarxxChris در توییتر X فعالیت می‌کند با انتشار توییتی بیان کرد: «می‌توانم با قاطعیت اعلام کنم بازی Grand Theft Auto VI یا همان GTA 6 در تاریخ بیست‌وششم اکتبر سال‌جاری میلادی منتشر خواهد شد». اگر این خبر درست باشد می‌تواند به افشاگری قرن در صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شود، چراکه روزانه صدها خبر در شبکه‌های مجازی درباره GTA 6 نوشته می‌شود، اما هیچ‌کدام درباره زمان دقیق انتشار بازی صحبت نمی‌کنند.

هما‌ن‌طورکه پیش‌تر اشاره کردیم، کریس مارکس یکی از بزرگ‌ترین افشاگران و منتقدان بازی‌های ویدیوئی به‌شمار می‌رود و همواره اطلاعات گسترده‌ای را دراین حوزه به‌اطلاع کاربران می‌رساند. برای آگاهی بهتر از پیشینه وی باید به بازی‌های Payday 3 و Dragon's Dogma II اشاره کنیم، اما بازهم نمی‌توان با قاطعیت گفت مارکس به‌طور کامل از جزئیات خبر دارد و می‌داند بازی GTA 6 در تاریخ ۲۶ اکتبر مصادف با چهارم آبان ماه عرضه خواهد شد.

توییت کریس مارکس درباره عرضه بازی GTA 6

علاوه‌براین، رفتارهای عجیب‌وغریب استودیو Rockstar Games باعث ایجاد انتشار شایعات بیشتر می‌شود و افشاگران با اعتماد به‌نفس بیشتری ایده‌هایشان را در پلتفرم‌های مجازی منتشر می‌کنند. طی ماه‌های اخیر، حساب‌کاربری توییتر این استودیو به‌ خواب عمیقی فرو رفته و هیچ‌گونه پست جدیدی درباره برنامه‌ها یا روند کاری این شرکت به‌اشتراک نمی‌گذارد. برخی از افشاگران مانند کریس مارکس می‌گوید استودیو راک‌استار استعداد بالایی در اجرای نمایش‌های دراماتیک دارد و معمولا از سکوت به‌عنوان پیش درآمدی برای انتشار بمب‌های خبری استفاده می‌کند.

گیم پلی GTA 6

درنهایت باید به مکانیزم بازی بپردازیم و از تغییرات گسترده آن برای شما بگوییم. براساس آخرین افشاگری و اسناد منتشر شده، GTA 6 با دو شخصیت زن و مرد به‌نام‌های Jason و Lucia شروع می‌شود که به‌نظر می‌رسد از شخصیت واقعی Bonnie و Clyde دو سارق معروف آمریکایی در اوایل دهه ۳۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند. همچنین، صدها نقشه وجود دارد که نشان می‌ده گیمرها می‌توانند به سایر ایالت‌های آمریکا و حتی به آمریکای جنوبی سفر کنند. طبق نچه تاکنون دریافتیم این بازی ویدئویی پرهزینه‌ترین محصول در صنعت گیمینگ خواهد بود و حجم این بازی احتمالا بیشتر از ۷۵۰ گیگابایت است.

اخبار مرتبط: