در آخرین بررسی‌ها از GTA 6 مشخص شد این بازی ویدئویی نقشه‌های زیادی دارد و پلیرهای می‌توانند به سایر ایالت‌ها مانن جورجیا سفر کنند.

طی هفته‌های اخیر شایعاتی از GTA 6 ( اتومبیل دزدی بزرگ) در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های حوزه گیمینگ منتشر می‌شود که نشان می‌دهد برخی عناصر نوستالیژگ و خاطره‌انگیز مانند شهر Vice City قرار است در بازی مشاهده شود؛ به‌عبارتی دقیق‌تر، وقایع مهم و اصلی بازی ویدئویی GTA 6 در این شهر اتفاق می‌افتد، اما قابلیت‌های بصری فوق‌العاده جذابی به آن اضافه می‌شود که می‌تواند هر پلیرها حرفه‌ای را محصور زیبایی‌هایش بکند. باوجوداین، چندی پیش، سندی ۶۰ صفحه‌ای منتشر شد که بخشی از جزئیات بازی مانند شخصیت‌ها، نقشه‌ها، ماشین‌ها و تنفگ‌های طراحی شده را به‌خوبی نشان می‌داد.

ازسوی‌دیگر، یکی از طرفداران سرسخت بازی GTA که فعالیت گسترده‌ای در شبکه‌ اجتماعی توییتر X دارد با انجام تحقیقات جامع براساس ویدئوهای افشاشده از سال گذشته اعلام کرد GTA 6 نقشه‌های متعددی دارد که پلیرها را قارد می‌سازد به سایر ایالت‌های آمریکا مانند جورجیا سفر کنند؛ البته همان‌طورکه می‌دانید، تمامی این افشاگری‌ها بدون تایید استودیو بزرگ Rockstar Games اتفاق می‌افتد. بنابراین، هرآنچه اکنون می‌شنویم می‌توانند درست نباشد یا تفاوت‌های جزئی در زمان انتشار بازی داشته باشد.

معرفی ایالت‌های دیگر خارج از فلوریدا و شهر میامی می‌تواند بزرگ‌ترین افشاگری از GTA 6 لقب بگیرد، چراکه مهر تاییدی‌بر اطلاعات منتشر شده از گیم‌پلی ۴۰۰ ساعته بازی می‌زند. همچنین، جزئیات دیگری از قهرمانان بازی منتشر شد که نشان می‌دهد با یک مرد به‌نام Jason و یک شخصیت زن به‌نام Lucia طرف خواهیم بود. ازطرف‌دیگر، حالت آنلاین از فصل‌هایی مشابه بازی ویدئویی Fortnite و سیستم تعقیب‌وگریز بهبود می‌یابد.

GTA 6 توییت

براساس آخرین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رس بازی GTA 6 شامل ایالت جورجیا می‌شود؛ اگر به نقشه کشور ایالت متحده آمریکا نگاه کنید، متوجه می‌شوید فاصله شهر میامی که ٰVice CIty از آن الهام می‌گیرد تا مرزهای ایالت جورجیا بیشتر از ۱۰۰۰ کیلو‌متر است. درحال‌حاضر، مشخص نیست استودیو راک‌استار مقیاس‌های تقشه بازی را چگونه می‌سازد و چه مدت‌زمانی طول می‌کشد تا گیمرها بتوانند از یک ایالت به ایالت دیگر سفر کنند. همان‌طورکه اشاره کردیم سندی ۶۰ صفحه‌ای از اطلاعات GTA 6 منتشر شده که اگر نگاه دقیقی به‌آن داشته باشیم می‌بینیم که یکی از زندا‌ن‌های معروف ایالت جورجیا مشاهده می‌شود.

به‌عبارت دقیق‌تر، مکان‌ها و خیابان‌هایی در اسناد دیده می‌شود که در شهر واقعی فلوریدا وجود خارجی ندارد. یک حساب‌کاربری در توییتر به‌نام Jason from GTA 6 با انتشار تصویری از زندان Augusta State Medical Prison اعلام کرد استودیو راک‌استار معماری ساختمان‌ها را براساس واقعیت بنا کرده و قصد دارد بهترین تجربه گیمینگ در قرن ۲۱ را به طرفدارانش هدیه کند؛ اما درانتها باید منتظر انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ میلادی باشیم تا متوجه بشویم چقدر از اخبار امروز به واقعیت نزدیک است.

مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive، استراوس زلنیک، اعلام کرد بازی GTA 6 تا اوایل سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم ایکس‌باکس و پلی‌ استیشن به‌همراه کامپیوترهای رومیزی عرضه می‌شود؛ اما باید یادآور شویم استودیو Rockstar Games هیچ‌یک از این اخبار و افشاگری‌ها را تایید نمی‌کند و تنها باید منتظر انتشار بازی باشیم.

اخبار مرتبط: