بر کسی پوشیده نیست که گوگل در حال کار بر روی Google Pixel 7a است. شایعه شده است که این دستگاه نسبت به Pixel 6a دارای پیشرفت‌های زیادی است و همچنین می‌تواند دارای یک پنل با نرخ تازه‌سازی بالا باشد که نبود آن باعث ناراحتی بزرگ Pixel 6a می‌شد. اکنون، گزارش جدیدی با حسن نیت از Smartprix به‌صورت آنلاین ظاهرشده است که رندرهای گوگل پیکسل 7a را فاش می‌کند.

با نگاهی به رندرها، متوجه می‌شویم که این دوربین دارای همان ویزور دوربین با بریدگی دوربین دوگانه مانند پیکسل 7 است. حتی فلاش LED نیز در همان مکان پیکسل 7 قرار دارد. OnLeaks نشان می‌دهد که ابعاد دستگاه 152.4 x 72.9 x 9.0 میلی‌متر (10.1 میلی‌متر با برآمدگی دوربین) خواهد بود.

این دستگاه دارای حاشیه‌های کوچکی در اطراف و چانه‌ای تا حدودی بزرگ‌تر برای نمایشگر جلویی خواهد بود. در بالای وسط نمایشگر، دستگاه دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین جلو است. در سمت راست گوشی، کلیدهای پاور و تنظیم صدا و در سمت چپ، سینی سیم‌کارت را مشاهده خواهید کرد.

مشبک بلندگوی گوشی هوشمند و درگاه USB نوع C هر دو در قسمت پایینی قرار دارند. طبق شایعات قبلی، این گوشی هوشمند دارای جک 3.5 میلی‌متری خواهد بود. بااین‌حال، در رندرهای Google Pixel 7a دیده نمی‌شود، که نشان می‌دهد شایعات ممکن است کاملاً درست نباشند. با در نظر گرفتن همه موارد، به نظر می‌رسد که پیکسل 7a شباهت زیادی به پیکسل 7 خواهد داشت. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه تاکنون در مورد این دستگاه در رابطه با مشخصات آن شناخته‌شده است.

طراحی گوگل پیکسل 7a

مشخصات Google Pixel 7a (شایعه شده)

طبق شایعات، صفحه‌نمایش FHD+ توسعه‌یافته سامسونگ برای گوگل پیکسل 7a دارای نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز خواهد بود. سیستم دوربین پشتی دستگاه ممکن است از سنسورهای IMX787 و IMX712 استفاده کند. این گوشی هوشمند به‌احتمال‌زیاد شارژ بی‌سیم 5 وات را فعال می‌کند. در زیر کاپوت، دستگاه ممکن است دارای تراشه Google Tensor باشد و همچنین ممکن است یک اسکنر اثرانگشت در صفحه‌نمایش برای امنیت وجود داشته باشد.

انتظار می‌رود این دستگاه از پشتیبانی LE بلوتوث بهره‌مند شود که در عین سادگی ازنظر عمر باتری، اتصال عالی را فراهم می‌کند. در حال حاضر انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه شود و انتظار می‌رود که عرضه رسمی آن در اوایل سال 2023 انجام شود.

خبر مرتبط: آیا گوگل پیکسل 7a بهترین گوشی 2023 است؟