به‌نقل از یک تحلیلگر کره‌ای، سامسونگ تخفیف‌های بسیار ویژه‌ای را برای پیش‌خرید سری گلکسی S24 تدارک دیده که نشان می‌دهد این کمپانی قصد دارد میزان فروش را در روزهای ابتدایی درمقایسه‌با سری آيفون ۱۵ افزایش دهد.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، کمپانی بزرگ سامسونگ قصد دارد برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش درمقایسه‌با سری محبوب آیفون ۱۵ تخفیف‌های ویژه‌ای را برای حاضران در مراسم Galaxy Unpacked 2024 و کاربران که به‌صورت آنلاین اقدام به‌پیش‌خرید می‌کنند با هدایای رایگان ارائه دهد. برای‌مثال، اگر شما گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنید، غول فناوری کره‌ای به‌شما نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را با همان مبلغ پرداختی می‌دهد که در بازار جهانی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار اختلاف قیمت دارد؛ همچنین، یک دستگاه گلکسی بادز FE به‌عنوان هدیه ارسال می‌کند.

اواخر روز گذشته، یک افشاگر معروف حوزه فناوری با نام مستعار Arsene Lupin با انتشار ویدئویی اعلام کرد سامسونگ احتمالا فردا دعوت‌نامه‌های رویداد Galaxy Unpacked 2024 را برای افراد واجد شرایط ارسال می‌کند، اما نکته‌ای را درخصوص پاداش اعتباری غول کره‌ای برای پیش‌خرید سری گلکسی S24 منتشر نکرد. باوجوداین، لحظاتی قبل، تحلیلگر کره‌ای، Yeux1122، در وبلاگ محلی Naver اظهار کرد سامسونگ می‌خواهد پرچمدارانش را با تخفیف‌های فوق‌العاده ویژه‌ای دردسترس کاربران بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی قرار دهد؛ این‌موضوع باعث هجوم کاربران برای خرید می‌شود و احتمالا سری گلکسی S24 را در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان قرار می‌دهد.

Samsung Galaxy S24

علاوه‌براین، در افشاگری‌های سابق مشخص شد گلکسی S24 پایه با دو پیکربندی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار جهانی می‌شود که نسه ۱۲۸ گیگابایتی از فناوری UFS 3.1 بهره‌ می‌برد؛ اکنون، اگر کاربران همین نسخه را خریداری کنند، سامسونگ مدل ۲۵۶ گیگابایتی را ارسال می‌کند که با فناوری UFS 4.0 تولید می‌شود و سرعت فوق‌العاده بیشتری در خوانش اطلاعات و محتوای رسانه‌ای دارد؛ همچنین، تکنولوژی موردبحث می‌تواند به انسجام دستگاه هنگام پردازش‌های هوش مصنوعی کمک کند.

ازسوی‌دیگر، گلکسی S24 پلاس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی معرفی می‌شود و نسخه اولترا با حداکثر حافظه یک ترابایتی روانه بازار جهانی خواهد شد که احتمالا پرفروش‌ترین و بهترین پرچمدار سامسونگ در سال 2024 لقب می‌گیرد. باید یادآور شویم، در سال‌های گذشته، غول فناوری کره‌ای پشتیبانی از حافظه microSD را کنار گذاشته و افرادی که ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنند، احتمالا با چالش‌های متعددی برای ذخیره‌سازی فایل‌های رسانه‌ای مواجه می‌شوند. باتوجه‌به ارتقا سخت‌افزاری سیستم دوربین گلکسی S24 حجم فایل‌های ویدئویی فوق‌العاده بالا است و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت مشکلاتی را برای آن‌ها به‌وجود می‌آورد.

در ادامه افشاگر کره‌ای افزود سامسونگ تخفیف‌های بیشتری برای پیش‌خرید افراد تدارک دیده که شامل گلکسی بادز FE و گلکسی واچ می‌شود. درحالی‌که اشاره کردیم کاربران از خرید گلکسی S24 با ظرفیت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خودداری کنند، باید بگوییم افرادی که بودجه محدودتری دارند به‌راحتی می‌توانند این نسخه را سفارش دهند، چراکه به‌دلیل استفاده از فناوری UFS 3.1 قیمت پایه آن را کاهش داد تا بتواند طیف وسیعی‌تری از مصرف‌کنندگان را جذب کند، چراکه کاهش رونق اقتصادی در جهان باعث شد کاربران هزینه‌های گزافی را برای خرید گوشی‌های پرچمدار نکنند.

اخبار مرتبط: