یک افشاگر سرشناس در شبکه اجتماعی X با اعلام کرد کمپانی سامسونگ به‌زودی دعوت‌نامه افراد واجد شرایط را برای حضور در رویداد Galaxy Unpacked 2024 (گلکسی آنپکد ۲۰۲۴) ارسال خواهد کرد.

براساس آخرین گزار‌ش‌ها از حوزه فناوری، کمپانی سامسونگ قصد دارد با معرفی سری گلکسی S24 برای رقابت مستقیم با اپل و پرچمدار فوق‌العاده محبوب و قدرت‌مندش یعنی سری آیفون ۱۵ آماده شود. افشاگری‌ها نشان می‌دهد سری گلکسی S24 از قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری غیرقابل‌تصوری بهره می‌برد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از مولد هوش مصنوعی با قابلیت ترجمه هم‌زمان مکالمه‌های تلفنی اشاره کرد. اکنون، یک افشاگر معروف توییتر X با انتشار پستی اعلام کرد سامسونگ قصد دارد سال‌نو میلادی را صرف آماده‌سازی برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2024 کند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

باتوجه‌به پست جدید Arsene Lupin در شبکه اجتماعی X، کمپانی بزرگ سامسونگ برای به‌دست آوردن جایگاهش در بازار تلاش می‌کند و قصد دارد جهت برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2024 دعوت‌نامه‌های رسمی مراسم را دوم ژانویه برای یوتیوبرها، رسانه‌ها، خبرنگارها و سایر افراد واجد شرایط ارسال کند تا بتواند درتاریخ هفدهم ژانویه مصادف‌با ۲۷ دی‌ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از پرچمدارانش به‌صورت رسمی رونمایی کند. درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره معرفی دستگاه دیگری وجود ندارد و به‌نظر می‌رسد رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ به سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی مولد Galaxy AI اختصاص دارد.

همان‌طورکه می‌دانید، اصولا کمپانی‌های بزرگ فناوری برای رونمایی محصولات پرچمدارشان از دو هفته قبل اجرای مراسم اقدام به ارسال دعوت‌نامه می‌کنند تا بتوانند افراد مهم و سرشناس حوزه تکنولوژی را برای رونمایی از پرچمدارشان گردهم آورند؛ اما در رویداد Galaxy Unpacked 2024 (گلکسی آنپکد ۲۰۲۴)، سامسونگ از ۱۵ روز قبل دعوت‌نامه را برای اشخاص موردنظرش می‌فرستند؛ البته تعداد روزها به‌دلیل مسافت‌های طولانی می‌تواند به ۱۴ روز تغییر کند. همچنین، احتمالا غول کره‌ای تخفیف‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای حاضران در مراسم درنظر خواهد گرفت تا بتواند افراد بیشتری را ترغیب به‌حضور در گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ کند.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود سامسونگ بخشی را به معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 اختصاص دهد تا بتواند برخی از مهم‌‌ترین قابلیت‌ها نظیر Generative Edit و Nightography Zoom را به‌همراه Live Translate اشاره کرد؛ البته باید خاطرنشان کنیم ده‌ها ویژگی‌ دیگر وجود دارد که در مراسم مشخص می‌شود و احتمالا به‌مرور زمان در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری One UI 6 دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. آنچه مورد توجه طیف وسیعی از منتقدان خواهد بود آن است که برای اولین‌بار نسخه گلکسی S24 پلاس از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌شود که درمقایسه‌با نسخه اولترا تفاوتی دیده نمی‌شود؛ بنابراین، شاید کاربران زیادی به‌خرید مدل پلاس بسنده می‌کنند.

با نگاهی به‌سال‌های گذشته، می‌توان گفت سامسونگ به کاربرانی که برای پیش‌خرید اقدام می‌کنند اعتبار خاصی را اهدا خواهد کرد که می‌تواند در آینده برای خرید لوازم جانبی یا سایر محصولات هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. البته باید اشاره کنیم به‌دلیل تحریم‌ها و نبود نمایندگی‌های رسمی سامسونگ در کشور، کاربران ایرانی از چنین مزایای ‌فوق‌العاده‌ای بی‌بهره می‌مانند. درنهایت باید یادآور می‌شویم دو هفته انتهایی به‌برگزاری مراسم بسیار حیاتی و کلیدی به‌شمار می‌رود، چراکه طیف وسیعی از افشاگری‌ها و جزئیات دقیق مشخصات سخت‌افزاری نهایی در این روزها افشا می‌شود.

اخبار مرتبط: