اخبار تازه نشان می‌دهد تصاویر رسمی گوشی هوشمند گلکسی S24 پلاس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت قرار گرفته که نگاه کلی از طراحی قدیمی و مشخصات فنی بهبودیافته را به کاربران می‌دهد.

همان‌طورکه می‌دانید، مراسم Galaxy Unpacked 2024 حدود دو هفته دیگر برگزار می‌شود تا سامسونگ بتواند پرچمداران سری گلکسی S24 را جهت رقابت با سری آیفون ۱۵ کمپانی اپل وارد بازار جهانی کند؛ افشاگری‌ها نشان می‌دهد این گوشی‌های هوشمند نسل جدید با قابلیت‌ها و تغییرات فراوانی همراه می‌شوند که متناسب با استانداردهای سال 2024 هستند. باوجوداین، شب گذشته، فهرست مشخصات فنی و تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس در درگاه آنلاین فروشگاه زنجیره‌ای والمارت قرار گرفت که با بازتاب‌های گسترده‌ای همراه شده است؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

Galaxy S24 Plus

براساس آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، تصاویر رسمی، مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌های گلکسی S24 پلاس در معرض دید کاربران قرار گرفت که احتمالا با واکنش کمپانی سامسونگ روبه‌رو خواهد شد. با صرف‌نظر از این‌موضوع، طراحی این دستگاه مانند گذشته هیچ‌گونه تغییر قابل‌توجهی ندارد و رنگ مشکی آن مانند همیشه خواهد بود. در واقع می‌توان گفت ازنظر زبان طراحی شما یک گلکسی S23 پلاس در دستان‌تان می‌گیرید که تنها با تغییر نام‌تجاری به گلکسی S24 پلاس تبدیل می‌شود. بنابراین، اگر طراحی جدید برای شما اهمیت بالایی دارد احتمالا از خرید این نسخه و برادر کوچک‌ترش ناامید خواهید شد.

باوجوداین، به‌نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ تمرکزش را صرف بهبود مشخصات فنی کرده و گلکسی S24 پلاس در‌مقایسه‌با نسل فعلی تفاوت‌های چشمگیری خواهد داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد؛ طی سال‌های گذشته، این اولین‌باری خواهد بود که نسخه پلاس از ظرفیت حافظه‌ رم هم‌تراز با مدل اولترا برخوردار می‌شود. همچنین، بخش نرم‌افزاری توانایی پشتیبانی از چندین قابلیت مانند Generative Edit و Nightography Zoom را خواهد داشت که در نسل‌های گذشته محدود به نسخه اولترا بود.

Galaxy S24 Plus دوربین

علاوه‌براین، گزارش‌ها نشان می‌دهد نمایشگر گلکسی S24 پلاس کمی بزرگ‌تر می‌شود که نشان‌دهنده فضای بیشتر برای افزایش ظرفیت باتری خواهد بود. باوجود پیشرفت‌ سخت‌افزاری فوق‌العاده خوب، به‌نظر می‌رسد ارتباط ماهواره‌ای و پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی در این دستگاه جایی ندارد، چراکه فهرست قابلیت‌ها هیچ‌گونه اشاره مستقیمی به آن نمی‌کند. تعدادی از تحلیلگران می‌گویند احتمالا سری S24 از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند و گروهی دیگر براین‌باورند ویژگی‌های هوش مصنوعی محدود به نسخه اولترا خواهد بود. فرضیه دیگری که می‌توان متصور بود آن است که فهرست افشاشده ناقص باشد.

درنهایت یادآوری می‌کنیم سامسونگ قصد دارد با ظرفیت بیشتری گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در بازار عرضه کند، چراکه برآوردهای آن‌ها نشان می‌دهد این دو نسخه فروش بسیار بالایی در بازار جهانی خواهند داشت، چراکه مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرد و احتمالا تقاضا برای آن‌ها درمقایسه‌با نسخه استاندارد بیشتر می‌شود؛ البته نباید فراموش کنیم غول فناوری کره‌ای برای کاهش قیمت پایه گلکسی S24 از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با تکنولوژی UFS 3.1 استفاده می‌کند تا بتواند برخی کاربران با بودجه محدود را مورد هدف قرار بدهد.

اخبار مرتبط: