شرکت سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد در کنار رونمایی از سری گلکسی S24 اعلام کرد برای حفظ عملکرد آنها خنک‌کننده نسخه‌های پایه، پلاس و اولترا را به‌ترتیب ۵۰، ۶۰ و ۹۰ درصد بزرگ‌تر کرده است.

دقایقی قبل شرکت سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد از پرچمداران سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی جدید Galaxy AI رونمایی کرد. این سری با استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ عملکرد کم‌نظیری داشته و از قابلیت ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند که در صنعت گیم اهمیت بالایی داشته و در بازتاب نور از روی سطوح اهمیت زیادی دارد. این تراشه از ۳۰ درصد قدرت پردازش گرافیکی بیشتری بهره می‌برد که ویژگی حیاتی در دنیای گیم است و سامسونگ در این مراسم مدعی شده این دستگاه بهترین گوشی گیمینگ خواهد بود.

خنک کننده سری گلکسی اس ۲۴

بااین حال برای دستیابی به پردازش قدرتمند، استفاده از خنک‌کننده‌ای که بتواند حرارت را به‌خوبی منتقل کند ضروری است، زیرا اگر دستگاه داغ شود، سرعت پردازش پایین آمده و پس از مدت کوتاهی دیگر دستگاه توانایی پردازش را به‌خوبی قبل نخواهد داشت. برای رفع این مشکل شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا از خنک‌کننده بزرگ‌تری در سری گلکسی S24 استفاده کند. درحقیقت محفظه بخار در گلکسی S24 حدودا ۵۰ درصد، در نسخه پلاس حدودا ۶۰ درصد و در نسخه اولترا حدودا ۹۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبل شده است.

اخبار مرتبط: