افشاگری‌های جدید نشان می‌دهد GTA 6 دو قهرمان دارد که بخش داستانی این بازی را تشکیل می‌دهند؛ اکنون قصد داریم به شخصیت لوسیا (Lucia) که به‌عنوان اولین زن قهرمان در سری بازی‌های GTA شناخته خواهد شد به‌طور کامل بپردازیم.

حماسه سری بازی‌های GTA (اتومبیل دزدی بزرگ) از اواخر دهه ۹۰ میلادی شروع شد و با انتشار چند نسخه بسیار جذاب مانند Vice City و San Andreas محبوبیتش به‌اوج رسید و هواداران پرشوری را درمقیاس جهانی به‌دست آورد. بنابراین این موضوع کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد که میلیون هوادار در جهان بی‌صبرانه منتظر جدیدترین نسخه این بازی تحت‌عنوان GTA 6 باشند. طی دو سال اخیر، شایعات و افشاگری‌های زیادی از نسخه GTA 6 صورت گرفت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

همان‌طورکه اشاره شد، صدها میلیون طرفدار سرسخت GTA در جهان منتظر انتشار نسخه جدید این بازی ازسوی استودیو Rockstar Games هستند؛ میل شدید گیمرها به GTA 6، پس از انتشار ده‌ها ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و توییتر X شروع شد که نشان داد بازی مورد بحث در مرحله توسعه قرار دارد و به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیزی خواهد داشت. برای مثال، یک کاربر با جمع‌آوری اطلاعات از ویدئوها توانست سندی ۶۰ صفحه‌ای تنظیم کند که نشان می‌داد GTA 6 از دو شخصیت قهرمان مرد و زن به‌نام‌های Jason و Lucia بهره می‌برد.

علاوه‌براین، در یک افشاگری جدید مشخص شد این بازی حدود ۴۰۰ ساعت گیم پلی و ۷۵۰ گیگابایت حجم خواهد داشت که کنسول‌های نسل هشتم و نهم به‌تنهایی قادر به اجرای آن نیستند و کاربران باید از حافظه‌های داخلی SSD مخصوص استفاده کنند تا بتوانند از این بازی جذاب برخوردار شوند. اما موضوع مهم و بحث‌برانگیز GTA 6 به حجم و گیم‌پلی آن برنمی‌گردد؛ بلکه اولین شخصیت قهرمان زن در این بازی زبان‌زد کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است؛ اگر از طرفداران GTA باشید می‌دانید تمام شخصیت‌های اصلی مرد بودند.

البته باید اشاره کنیم در نسخه‌های قبلی شاهد حضور کاراکترهای قوی و مهم زن در بازی بودیم، اما تمرکز اصلی روی شخصیت‌های مرد بود. اکنون شایعات نشان می‌دهد لوسیا به‌عنوان اولین شخصیت قهرمان زن در GTA 6 قرار است بخش بزرگی از گیم‌پلی را به خودش اختصاص دهد؛ اطلاعات و جزئیات افشا شده از ویژگی‌های بصری او نشان می‌دهد استودیو راک‌استار به‌صورت ویژه‌ای به آن پرداخته است. متاسفانه، Rockstar Games علاقه‌ای به اشتراک روند توسعه این بازی و شخصیت‌هایش ندارد، اما برخی افشاگران توییتری با تلاش‌های زیادی توانسته‌اند اطلاعاتی را به‌دست‌ آورند.

شخصیت بازی  GTA 6

براساس توییت یک کاربر با نام کاربری «DjSan_»، لوسیا یک زن اسپانیایی‌‌تبار آمریکای لاتین که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارد. در کلیپ‌های افشا شده، این زن با شریک جنایی‌اش و دیگر قهرمان داستان یعنی Jason دیده می‌شود؛ برخی کاربران می‌گویند شخصیت هر دو قهرمان GTA 6 از شخصیت‌های Bonnie و Clyde دو سارق بانک معروف آمریکا بین سال ۱۹۳۲ و ۱۹۳۴ الهام گرفته شده‌اند. در بیشتر ویدئوها، ما لوسیا را با یک شلوار جین آبی و تی‌‌شرت صورتی رنگ می‌بینم، اما چند جای دیگر وجود دارد لباس‌هایش تغییر کرده و همین موضوع نشان می‌دهد کاربران می‌توانند لباس شخصیت‌های داستان مطابق سلیقه‌شان عوض کنند.

هریک از شخصیت‌های GTA 6 از قدرت‌های ویژه و خاصی بهره می‌برند، اما دراین برهه زمانی اطلاعاتی از توانایی‌های Lucia در دست نیست و ما نمی‌دانیم او با چه‌قدرت‌هایی با دشمنانش مقابله می‌کند. شایعات می‌گویند لوسیا در جریان نسخه San Andreas و پس از آن در زندان بوده و اکنون به شهر Vice City گریخته است. علاوه‌براین کاربران توییتری پیش‌بینی می‌کنند جیسون و لوسیا خواهر و برادر هستند، اما نژاد و قومیت‌ آن‌ها در GTA 6 تایید می‌کند این موضوع صحت ندارد.

درانتها، جالب‌ترین نکته‌ای که درباره GTA 6 وجود دارد آن است که برخی افشاگران می‌گویند صداپیشه شخصیت لوسیا توسط بازیگر پورتوریکویی به‌نام Alexandra C. Echavarri Lecároz انجام می‌شود. این خبر از زمانی قوت گرفت که وب‌سایت ActorsAccess در رزومه این بازیگر نشان داد با یک استودیو سازنده بازی‌های ویدئوی همکاری می‌کند.

اخبار مرتبط: