پس از آخرین اخبار مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، ماسک اعلام کرد که این مبارزه در پلتفرم X به صورت زنده پخش خواهد شد.

ایلان ماسک اعلام کرد که مبارزه او و مارک زاکربرگ قرار است در X به‌شکل زنده پخش شود و درآمد حاصل از آن به سربازان کهنه‌کار تعلق می‌گیرد. لیندا یاکارینو، مدیرعامل X نیز با اشتراک گذاری پست ماسک اذعان کرد که برای مشاهده این مبارزه برنامه‌ریزی می‌کند.

مارک زاکربرگ نیز در پاسخ به ایلان ماسک اعلام کرده است: «آیا نباید از پلتفرم قابل اعتمادتری استفاده کنیم تا پول بیشتری برای خیریه جمع شود؟»

قضیه مبارزه ماسک با زاکربرگ از ۲ ماه قبل شروع شد که وی اعلام کرد آماده مبارزه با زاکربرگ است و پس از رد و بدل شدن چندین پیام، این اتفاق که در ابتدا شوخی به‌نظر می‌رسید، جدی شد. البته تا یک ماه پس از آن خبری در این مورد منتشر نشده بود تا اینکه زاکربرگ گفت که او برای برگزاری مسابقه در تاریخ ۴ شهریو ماه آماده است اما با توجه به اینکه ماسک این تاریخ را تایید نکرد، هنوز زمان برگزاری این مبارزه مشخص نیست.

توییت مبارزه ماسک و زاکربرگ

با این حال پس از پیشنهاد ماسک برای مبارزه، تصاویری منتشر شده که وی را در حال تمرین با لکس فریدمن، متخصص جیو جیوتسو برزیلی و جورج سنت پیر، قهرمان UFC نشان می‌دهد. همچنین دانا وایت، رئیس UFC اقدام به هماهنگی‌های لازم برای این مبارزه کرده است.

در عین حال، مارک زاکربرگ نیز در تلاش است تا وجهه اجتماعی خود را برای رقابت با ماسک حفظ کند، چراکه متا اخیرا پلتفرم تردز را برای رقابت با توییتر عرضه کرده، اما با وجود استقبال کاربران در روزهای ابتدایی، با کاهش شدید کاربران فعال، نتوانست به موفقیت دست پیدا کند.

با توجه به آخرین پیام زاکربرگ، ممکن است این مبارزه اصلا به مرحله برگزاری نرسد. با این حال تصاویری نیز از زاکربرگ در حال تمرین برای آمادگی در این مسابقه دیده شده است. همچنین تصویر جدیدی از او در کنار قهرمان‌های UFC یعنی آدسانیا و الکساندر ولکانوفسکی منتشر شده که آمادگی بدنی بالای زاکربرگ را نمایش می‌دهد.

نظر شما چیست؟ در صورت برگزاری این مبارزه چه کسی پیروز می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: