کسب درآمد یوتیوب در برخی کشورها بسیار آسان‌تر شده زیرا حد نصاب مشترکان (subscribes) و بازدیدها بسیار نسبت به قبل پایین‌تر آمده است.

یوتیوب امروز اعلام کرده که الزامات سازندگان ویدئو برای استفاده از درآمدزایی یوتیوب از طریقYouTube Partner Program در سال ۲۰۲۳ را کاهش می‌دهد. الزامات جدید YouTube برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۳، ۵۰۰ مشترک، ۳ ویدئو جدید عمومی معتبر ظرف ۹۰ روز و ۳۰۰۰ ساعت تماشا در سال گذشته است. برای مانیتایز کردن یا کسب درآمد از کانال از طریق shorts یوتیوب هم باید ۳ میلیون بازدید عمومی معتبر Shorts در ۹۰ روز ثبت شود.

پیش از این، YouTube برای کسب درآمد به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت تماشا یا ۱۰ میلیون بازدید از Shorts نیاز داشت. الزامات جدید به شدت کسب درآمد از یوتیوب را آسان‌تر کرده و به سازندگان این فرصت را می‌دهد که برای ویدیوهای خود خیلی زودتر در فرآیند ایجاد و توسعه کانال درآمد کسب کنند.

قابلیت کسب درآمد از یوتیوب

همچنین تسهیل درآمدزایی از طریق این نقاط عطف، گزینه‌های تأمین مالی طرفداران مانند عضویت، سوپر چت، سوپر استیکر و تشکر ویژه (Super Thanks) را نیز باز می‌کند. سازندگان همچنین می‌توانند محصولات خود را تبلیغ کرده و از طریق YouTube به فروش بگذارند.

این حد نساب جدید برای همه کاربران در سراسر جهان اعمال نمی‌شود، بلکه فقط برای تولیدکنندگان در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، تایوان و کره جنوبی است.

نظر شما چیست؟ آیا این تغییر به شما در زمینه کسب درآمد از یوتیوب کمک می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: