یک منبع خبری اعلام کرد شیائومی میکس فلیپ با مشخصات فنی مانند دوربین Light Hunter 800 و صفحه‌نمایش 1.5K پیکسلی معرفی خواهد شد که رقیبی سرسخت برای گلکسی زد فلیپ 6 به‌شمار می‌رود.

براساس آخرین گزارش‌ها از حوزه فناوری، کمپانی شیائومی قصد دارد با تولید یک نسخه گوشی تاشو طرح فلیپ تحت‌عنوان شیائومی میکس فلیپ کاربران و علاقه‌مندان بیشتری را در بازار جهانی مجذوب خلاقیت‌ها و محصولاتش کند تا به‌واسطه‌آن درصد فروش بیشتری داشته باشد. امروز، یک منبع اطلاعاتی، افشاگری بی‌سابقه‌ای را درخصوص و مشخصات سخت‌افزاری و فنی شیائومی میکس فلیپ منتشر کرد که نشان می‌دهد دوربین و صفحه‌نمایش این گوشی تاشو از بهترین‌های بازار استفاده می‌کند تا به‌عنوان برترین گوشی طرح فلیپ در سال 2024 میلادی شناخته شود.

طراحی شماتیک شیائومی Mix Flip

وب‌سایت خبری GSMChina، با انتشار اطلاعات بسیار دقیق و جزئی از مشخصات فنی و سخت‌افزاری شیائومی میکس فلیپ اعلام کرد این گوشی تاشدنی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد که بهترین پردازنده سیلیکونی کمپانی کوالکام به‌شمار می‌رود و قابلیت‌های پردازشی آن درمقایسه‌با سایر پردازنده‌های موجود در بازار برتری نسبی دارد و در تمامی بنچمارک‌های معتبر رتبه اول را به‌خودش اختصاص داده‌است. همچنین، این وب‌سایت چینی یک تصویر از شماتیک اولیه شیائومی میکس فلیپ به‌نمایش گذاشت که نشان می‌دهد از یک پنل 6.7 اینچی داخلی برخوردار می‌شود.

علاوه‌براین، وب‌سایت خبری Android Headlines گزارش کرد شیائومی میکس فلیپ فراتر از انتظارات ظاهر خواهد شد، چراکه سیستم دوربین این گوشی قدرت‌مند درمقایسه‌با سایر دستگاه‌های طرح فلیپ بسیار بهتر و پیشرفته‌تر است که تجربه کاربری با‌ آن فوق‌العاده جذاب و بهینه خواهد بود. همچنین، باید خاطرنشان کنیم اطلاعات موردبحث در کد‌های منبع سیستم‌عامل HyperOS دیده شد که نشان می‌دهد شیائومی با اولین نسل گوشی فلیپ قدرت‌مند ظاهر می‌شود تا برای سایر سازندگان مانند سامسونگ خطونشان بکشد.

مشخصات دوربین شیائومی Mix Flip

باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده ازسوی Android Headlines، شیائومی میکس فلیپ از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Light Hunter 800 بهره می‌برد که نسخه بهبودیافته OmniVision OV50E محسوب می‌شود و ابعادی معادل 1/1.55 اینچ دارد. همچنین، سنسور تله‌فوتو OmniVision OV60A خواهد بود که رزولوشنی معادل 60 مگاپیکسل با ابعاد 1/2.8 اینچی دارد که به‌همراه بزرگ‌نمایی 2 برابری اپتیکال قادر به‌ثبت تصاویر خوبی برای کاربران خواهد بود. همچنین، یک حسگر 32 مگاپیکسلی OV32B برای دوربین سلفی درنظر گرفته‌شده که قابلیت‌های زیادی دارد، اما اطلاعاتی درخصوص دوربین اولترا واید دردسترس نیست.

ازطرف‌دیگر، شیائومی میکس فلیپ از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1.5K پیکسل بهره می‌برد که درمقایسه‌با سایر گوشی‌های طرح فلیپ قدرت‌ و وضوح بیشتری را به‌نمایش نمی‌گذارد، اما سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری برتری نسبی این گوشی را به‌سازندگان دیکته می‌کند. همچنین، سایر جزئیات به‌ما می‌گوید این گوشی تاشدنی بین ماه‌های اردیبهشت تا مرداد ماه معرفی خواهد شد، چراکه شماره مدل آن 2405CPX3DG/2405CPX3DC است که 2405 نشان‌دهنده ماه May سال 2024 میلادی است و حرف C احتمالا بیانگر معرفی اولیه در بازار داخلی چین خواهد بود.

اخبار مرتبط: