طبق شایعات شیائومی به زودی اولین گوشی تاشوی فلیپ خود را عرضه خواهد کرد و حالا گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات این گوشی جریان دارد.

مدت‌ها شایعه شده بود که شیائومی در‌حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشوی خود است. ممکن است شیائومی نام میکس فلیپ را روی این گوشی بگذارد و اکنون یک خبر جدید که به بیرون درز کرده است، مشخصات و ویژگی‌های این مدل را فاش می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر سرشناس Digital Chat Station، تلفن تاشوی این غول فناوری چینی ممکن است مشخصات و ویژگی‌های یک دستگاه پرچمدار را داشته باشد. این افشاگر در پستی که در Weibo گذاشته، ادعا کرده میکس فلیپ به پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC مجهز خواهد شد که یک پردازنده سطح بالا است. احتمالا این گوشی قابلیت پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای را نیز داشته باشد که این ویژگی اغلب در گوشی‌های بالارده وجود دارد.

شیائومی هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد دستگاه مورد بحث فاش نکرده، اما Digital Chat Station اعلام کرده که طراحی بدنه جلو و عقب گوشی به همراه تنظیمات دوربین از جنبه‌های برجسته این گوشی جدید است.

هنوز مشخص نیست که میکس فلیپ به‌طور رسمی چه زمانی عرضه خواهد شد، با این‌حال احتمال می‌رود که این دستگاه در مراسمی همراه با شیائومی 14 اولترا معرفی شود. بر اساس شایعات قرار است شیائومی 14 اولترا تا پایان ماه آینده در چین رونمایی شود.

اخبار مرتبط: