برخی از مشخصات شیائومی میکس فلیپ ۴ شامل دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، طراحی ساده و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فاش شده است.

شیائومی درحال توسعه میکس فلیپ و فولد ۴ است تا آنها را در بازار چین عرضه کند. تاکنون شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد اوائل اسفند ماه نسخه فلیپ درکنار شیائومی ۱۴ اولترا معرفی می‌شود و شیائومی میکس فولد ۴ در بهار معرفی خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که علاوه‌بر جزئیات طراحی نسخه‌های تاشو فولد و فلیپ، برخی از مشخصات دوربین و تراشه شیائومی میکس فلیپ ۴ را نیز در اختیار می‌گذارد.

براساس گزارش Digital Chat Statin، افشاگر نام‌آشنا در پلتفرم اختصاصی چینی ویبو، شیائومی موفق شده از فناوری جدیدی در میکس فلیپ ۴ استفاده می‌کند که باعث می‌شود هیچ ردی روی نمایشگر تاشو باقی نماند. پیش از این هم وان پلاس و سامسونگ هم موفق شده بودند از نمایشگری در نسخه‌های تاشو استفاده کنند که میزان رد تاشدگی نمایشگر کمتر شود، اما این مشکل کاملا رفع نشده و هنگام استفاده از دستگاه این فرورفتگی قابل لمس بود. بنابراین ممکن است نماینده شیائومی هم با این مشکل روبرو شود.

مشخصات Xiaomi Mix Flip

در پنل پشتی شیائومی میکس فلیپ ۴، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو قرار می‌گیرند. برای مقایسه، آخرین نماینده سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است که عملکرد چندان جالبی درمقایسه‌با پرچمداران دیگر بازار و حتی سامسونگ ندارد. بنابراین تجهیز شیائومی میکس فلیپ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، گام مهمی در شکست دادن سامسونگ و بقیه رقبا خواهد بود.

همچنین در این گزارش به جزئیاتی از طراحی شیائومی میکس فلیپ اشاره شده است. براین اساس، درکنار ۲ دوربین مذکور اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی، صفحه‌نمایش بیرونی قرار گرفته که طراحی ساده‌ای داشته و وزن آن بسیار سبک است. این گزارش با شایعات قبلی مبنی‌بر پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تطابق دارد که احتمال صحت هر ۲ شایعه را بالاتر می‌برد.

درکنار افشای اطلاعات درباره شیائومی میکس فلیپ، در این گزارش به شیائومی میکس فولد ۴ هم اشاره شده است. این دستگاه هم قرار است به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای مجهز شود. همچنین گفته شده وزن این دستگاه درمقایسه‌با شیائومی میکس فولد ۳ که ۲۵۵ گرم بود به‌صورت قابل توجهی کاهش یافته و ضخامت آن هم کمتر شده است. علاوه‌بر آن گفته شده میکس فولد ۴ به دوربین چهارگانه شامل سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

اخبار مرتبط: