افشاگر نام‌آشنا چینی اعلام کرد که شیائومی ۱۴ اولترا به باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که به‌صورت نامی با عنوان ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اعلام می‌شود.

شرکت شیائومی چند ماه قبل از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کرد. این شرکت قرار است یکشنبه ۶ اسفند ماه از این دستگاه برای عرضه جهانی رونمایی کند. اما درکنار این دستگاه احتمال دارد از پرچمدار جدید، شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ظرفیت باتری پرچمدار شیائومی را فاش می‌کند.

این گزارش از سوی افشاگر نام‌آشنا یعنی Digital Chat Station در پلتفرم ویبو منتشر شده است. پیش از این DCS گزارش‌های متعددی منتشر کرده بود که بیشتر آنها هم درست از آب درآمد. بنابراین احتمالا این گزارش هم صحت داشته باشد. براین اساس، شیائومی ۱۴ اولترا به باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. البته احتمالا به‌صورت رسمی با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. ظرفیت ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شیائومی ۱۴ اولترا را در جایگاه بهتری نسبت‌به رقبای اصلی بازار، یعنی گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس قرار می‌دهد. گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌ترتیب به باتری ۵۰۰۰ و ۴۴۲۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند.

اطلاعات باتری شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

پیش از این شایعه شده بود شیائومی ۱۴ اولترا به شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی و شارژ سریع با‌سیم ۱۰۰ واتی مجهز شود. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر آن شایعه شده شیائومی ۱۴ اولترا به سیستم دوربین پیشرفته‌تری مجهز شده و تجربه عکاسی کم‌نظیری را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT900 سونی برای دوربین اصلی استفاده می‌شود که در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار خوبی دارد. علاوه‌بر آن این دستگاه در تست گیک‌بنچ توانست امتیاز بسیار بالایی کسب کند.

اخبار مرتبط: