اطلاعات جدیدی که راجع به شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرده، خبر از ظهور یک گوشی رده بالا و منحصر به‌فرد می‌دهد.

مدت‌هاست که شایعاتی راجع به شیائومی 14 اولترا دست به‌دست می‌شود. با اینکه هنوز شیائومی هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود این دستگاه به‌زودی معرفی شود. اکنون خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی 14 اولترا می‌تواند یکی از سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم باشد.

این خبر را افشاگر معروف Digital Chat Station در ویبو به اشتراک گذاشته و ادعا کرده که گوشی هوشمند جدید و پرچمدار شیائومی می‌تواند شارژ بی‌سیم بین 80 تا 100 واتی ارائه دهد. در حالی که او به‌طور مشخص اسمی از شیائومی 14 اولترا نبرده، یک افشاگر دیگر در X اعلام کرده که این مشخصات، مربوط به‌گوشی جدید و گران‌قیمت شیائومی است.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که 14 اولترا از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند، اما خبر جدید ادعا‌های قبلی در این‌باره را رد می‌کند. اگر این خبر درست باشد، شیائومی 14 اولترا یکی از سریع‌ترین شارژر‌ها را در‌میان گوشی‌های هوشمند خواهد داشت. شایعه شده است که این گوشی پرچمدار تا پایان ماه آینده عرضه می‌شود و اطلاعاتی در رابطه با ماژول دوربین و مشخصات دوربین آن فاش شده است.

همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار، انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا دارای اتصال ماهواره‌ای باشد. اخیرا در گواهینامه C3 نیز مشخص شده بود که این گوشی کیت دوربین خواهد داشت. در نهایت احتمال می‌رود این دستگاه دارای یک دوربین زیر نمایشگر برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی باشد.

اخیرا اطلاعات شیائومی 14 اولترا پرچمدار با شماره مدل 24030PN60G در پلتفرم بنچمارک Geekbench منتشر شده است. حرف «G» در این شماره مدل به عرضه جهانی آن اشاره دارد. طبق داده‌های موجود در گیک‌بنچ، این دستگاه دارای یک مادربرد با کد "aurora" و هشت هسته با حداکثر سرعت کلاک 3.30 گیگاهرتزی است. چیپست این دستگاه با پردازنده گرافیکی Adreno 750 جفت شده که نشان‌دهنده وجود احتمالی اسنپدراگون 8 نسل 3 در این گوشی است. همچنین این گوشی دارای 16 گیگابایت رم داخلی است و بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط: