برخی از مشخصات ویوو X100s از جمله تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی لو رفته است.

شرکت ویوو روز گذشته از گوشی ویوو Y200e رونمایی کرد. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و قیمت ۲۸۹ دلاری در رده اقتصادی قرار می‌گیرد. این گوشی شاید اهمیت چندانی نداشته باشد، اما ویوو X100s به‌عنوان پرچمدار این شرکت می‌تواند برای علاقمندان به گوشی‌های قدرتمند اهمیت زیادی داشته و ممکن است در بنچ‌مارک‌ها بتواند امتیاز بالاتری نسبت‌به گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس ثبت کند. اکنون یک افشاگر مشخصات ویوو X100s را فاش کرده که نشان می‌دهد این دستگاه به تراشه بسیار قدرتمند و سرعت شارژ بالایی مجهز می‌شود.

این گزارش از Digital Chat Station، افشاگر نام‌آشنای چینی در پلتفرم اختصاصی ویبو منتشر شده است. سری X100 ویوو شامل پرچمداران کمپانی چینی می‌شود که پیش از این چند نسخه از آن معرفی شد و X100s به‌عنوان جدیدترین عضو پرچمدار معرفی خواهد شد. براین اساس ویوو X100s به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز می‌شود که قدرتمندترین تراشه شرکت دایمنسیتی به‌حساب می‌آید. این تراشه احتمالا نسخه اوورکلاک شده دایمنسیتی ۹۳۰۰ است که سرعت پردازش بالاتری دارد. یادآوری می‌شود اکنون و قبل از معرفی نسخه پلاس، نسخه پایه قدرتمندترین تراشه دایمنسیتی به‌حساب می‌آید.

مشخصات ویوو X100s

ویوو X100s از نمایشگر OLED تخت با رزولوشن +FullHD بهره می‌برد. این نمایشگر برای یک پرچمدار خوب است، اما پرچمداران دیگری هستند که به نمایشگر با رزولوشن بیشتر مجهز شده‌اند. علاوه‌بر آن گزارش شده این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی تغذیه می‌کند. اگرچه نسخه پایه به شارژ ۱۲۰ واتی مجهز شده بود که سرعت بالاتری داشت، شارژ ۱۰۰ واتی این دستگاه را از شیائومی ۱۴ اولترا، گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس در زمینه شارژ سریع‌تر می‌کند تا باز هم گزینه بهتری نسبت‌به رقبا باشد.

در ادامه گزارش DCS آمده است که ویوو X100s به اسکنر اثر انگشت نوری با فوکوس سریع مجهز شده که با سرعت بالا اثر انگشت را تشخیص می‌دهد. همچنین به فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای مجهز می‌شود که از نظر زیبایی به این دستگاه جذابیت خاصی می‌بخشد؛ البته احتمال وجود یک نسخه با پنل پشتی چرمی (مصنوعی) هم وجود دارد، اگرچه هنوز تایید نشده است. همچنین شایعه شده این دستگاه در ۴ رنگ عرضه می‌شود که یکی از آنها سفید است. انتظار می‌رود پرچمدار جدید ماه آینده کنار سری ویوو ایکس فولد ۴ و ویوو پد ۳ معرفی شود.

اخبار مرتبط: