مشخصات سری گوشی‌های جدید تاشو ویوو با نام X Fold 3 و X Fold 3 Pro که قرار است با دو مدل در دسترس کاربران قرار بگیرد منتشر شده است.

در ماه مارس، ویوو قرار است از سری گوشی‌های تاشو ویوو X Fold 3 در بازار چین رونمایی کند. خط تولید این سری شامل دو مدل است؛ ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro. در حالی که مدل Pro دارای مشخصات دستگاه‌های رده بالا است، نسخه استاندارد می‌تواند به‌عنوان یک مورد مقرون به‌صرفه در نظر گرفته شود. امروز افشاگر معروف Digital Chat Station، پستی در ویبو منتشر کرد و در آن مشخصات گوشی‌های ویوو و دوربین اصلی سری X Fold 3 را آشکار کرد.

این افشاگر در پست خود را‌جع به یک گوشی تاشو که انتظار می‌رود دارای فرم فاکتور باریک و سبکی باشد، صحبت می‌کند که به احتمال زیاد منظور سری ویوو X Fold 3 است. او اشاره می‌کند که این دستگاه شامل دوربین اصلی آمنی‌ویژن OV50H و لنز تله‌فوتو پریسکوپ خواهد بود.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که ویوو X Fold 3 دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپ نخواهد بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد اطلاعات فاش شده مربوط به ویوو X Fold 3 Pro باشد که طبق اخبار دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

ویوو قبلاً در مدل‌های iQOO 12 و 12 Pro از OV50H به‌عنوان دوربین اصلی استفاده کرده بود. این احتمال وجود دارد که X Fold 3 و X Fold 3 Pro هم از یک دوربین اصلی استفاده کنند.

انتظار می‌رود که ویوو X Fold 3 و X Fold 3 Pro به‌ترتیب دارای چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 باشند. همچنین احتمالا X Fold 3 فاقد ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش و شارژ بی‌سیم باشد. اما گفته می‌شود که این ویژگی‌ها در مدل پرو موجود خواهد بود. این احتمال وجود دارد که X Fold 3 دارای اسکنر اثر انگشت کناری باشد. همچنین انتظار می‌رود در مراسمی که ویوو ماه بعد برگزار می‌کند شاهد رونمایی از تبلت Vivo Pad 3 و گوشی هوشمند Vivo X100s باشیم.

اخبار مرتبط: