برنامه توییتر در iOS برای تبلیغ اشتراک آبی جدید ماسک به‌روز شده است، اما حتی با پرداخت کردن در حال حاضر علامت آبی روی حساب شما قرار نمی‌دهد. در حالی که گفته می‌شد برای دریافت تیک آبی نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه ۲۰ دلاری به توییتر هستید ولی تأیید اعتبار ۸ دلاری توییتر در آپدیت iOS آمده است.

برنامه توییتر در iOS برای پشتیبانی از 7.99 دلار در ماه Twitter Blue ایلان ماسک به‌روز شده است. آخرین به‌روزرسانی این برنامه در Apple App Store می‌گوید که شما باید برای تأیید اعتبار Blue در این پلتفرم «همانند افراد مشهور، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که از قبل دنبال می‌کنید» هزینه پرداخت کنید.

بااین‌حال، اشتراک آبی جدید توییتر هنوز در دسترس نیست. استر کرافورد، مدیر محصول در توییتر تأیید کرد که در حال حاضر پخش زنده نیست، اما می‌گوید برخی از کاربران «ممکن است ما را در حال به‌روزرسانی ببینند زیرا در حال آزمایش و اعمال تغییرات در زمان واقعی هستیم».

درحالی‌که برنامه به‌روز شده در ابتدا یک صفحه اعلانات اصلاح‌شده را نشان می‌داد که به‌طور پیش‌فرض توییت های کاربران تأییدشده را در برگه اول نمایش می‌داد (کمک به ترویج این ایده که پرداخت برای طرح جدید بهترین راه برای اطمینان از اینکه مردم واقعاً توییت های شمارا می‌بینند)، این امر باعث شده است. از زمانی که ناپدید شد همان‌طور که یکی از همکاران من در The Verge و مهندس معکوس جین منچون ونگ اشاره کرد، طرح جدید پس از خروج از برنامه و باز کردن مجدد آن ناپدید می‌شود.

این برنامه زمانی که کاربران سعی می‌کنند در آبی ثبت‌نام کنند، یک پاپ آپ "آبی به نظر شما خوب است، از تیک تأیید شده خود لذت ببرید" را نشان می‌دهد، اما بدون انتخاب واقعی برای نمایش برچسب "تأییدشده" در نمایه شما. این پیام همچنین پس از خروج و باز کردن مجدد توییتر از برنامه همکارم ناپدید شد، بنابراین مشخص نیست که آیا همه کاربران این نمایش را خواهند دید یا خیر.

هر زمان که توییتر تصمیم بگیرد که به کاربران اجازه دهد علامت‌هایی را در نمایه‌های خود نمایش دهند، ما ایده‌ای داریم که به لطف Wong این فرآیند چگونه خواهد بود. نیما اوجی، محقق برنامه، همچنین به ما نگاهی اجمالی به برچسب‌های جدید «حساب‌رسمی» داده است که توییتر می‌تواند برای کاربران قابل‌توجه اعمال شود، و همچنین تأیید «حساب تأییدشده» در نمایه‌ها، که نشان می‌دهد یک حساب تأییدشده است «به دلیل اینکه در Twitter Blue مشترک شده است. "

هنوز مشخص نیست که تأیید از طریق Twitter Blue چه زمانی فعال می‌شود (یا چه زمانی در اندروید وارد می‌شود)، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی انجام می‌شود. ماسک در ابتدا به توسعه‌دهندگانی که روی Blue کار می‌کردند تا دوشنبه 7 نوامبر فرصت داد تا این تغییرات را تکمیل کنند وگرنه با اخراج مواجه خواهند شد.

تیک آبی توییتر

به نظر می‌رسد تأیید صحت تنها ویژگی موجود با اشتراک توییتر آبی برای شروع خواهد بود. سایر هدیه‌ها، مانند تبلیغات کمتر، امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر، و رتبه‌بندی اولویت برای کمک به «کاهش کلاه‌برداری‌ها، هرزنامه‌ها و ربات‌ها» به‌عنوان «به‌زودی ارائه می‌شود» فهرست شده‌اند. Twitter Blue در حال حاضر فقط در ایالات‌متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا در دسترس است. کرافورد می‌گوید به‌زودی به اروپا می‌آید.

هنگامی‌که ماسک هفته گذشته اشتراک آبی جدید توییتر را اعلام کرد، به ارائه دسترسی به مقالات دارای دیوار پرداخت اشاره کرد، اما این ویژگی در میان موارد ذکرشده در به‌روزرسانی نیست. او همچنین امتیاز مقاله بدون آگهی را که با اشتراک قبلی آبی 4.99 دلاری در ماه توییتر ارائه می‌شد، دریافت کرد و ظاهراً تلاش کرد تا دکمه «ویرایش» توییتر را برای همه کاربران، نه فقط مشترکین، در دسترس قرار دهد.

روز جمعه، ماسک حدود نیمی از کارمندان توییتر را در چندین بخش ازجمله اعتماد و ایمنی محصول، سیاست‌گذاری، ارتباطات، مدیریت توییت، هوش مصنوعی اخلاقی و غیره اخراج کرد.

  • به‌روزرسانی، ساعت 15:08: برای افزودن اطلاعات از یک مدیر محصول در توییتر، به‌روزرسانی شد.
  • به‌روزرسانی، ساعت 15:25: برای افزودن اطلاعات بیشتر درباره برچسب‌های «حساب‌رسمی» آینده توییتر و تأییدیه‌های "حساب تأییدشده"، به‌روزرسانی شد.
  • به‌روزرسانی، 16:34: به‌روزرسانی شد تا توجه داشته باشید که برگه اعلان‌های اصلاح‌شده دیگر در دسترس نیست.
  • به‌روزرسانی، ساعت 17:15: به‌روزرسانی شد تا توجه داشته باشید که همه کاربران پس از به‌روزرسانی اطلاعات مربوط به فرآیند تأیید را مشاهده نخواهند کرد.
  • به‌روزرسانی، 17:15: به‌روز شد تا توجه داشته باشید که اشتراک آبی جدید به‌زودی به اروپا می‌آید.

خبر مرتبط: به دلیل آشفتگی، دفاتر توییتر آخر هفته تعطیل می‌شود