هنگامی که قابلیت ویرایش توییت‌ها به توییتر اضافه شد، این ویژگی تنها در اختیار کاربران اشتراکی توییتر بلو قرار گرفت و فقط تا ۳۰ دقیقه اول قادر به ویرایش توییت‌های اصلی بودند؛ اما امروز این بازه‌زمانی دو برابر شد.

مشترکین توییتر بلو اکنون می‌توانند توییت‌های خود را تا یک ساعت پس از ارسال پست ویرایش کنند، یعنی دو برابر محدودیت زمانی قبلی که 30 دقیقه بود. این ویژگی در ابتدا سال گذشته برای مشترکین توییتر بلو عرضه شد.

صفحه پشتیبانی توییتر بلو به‌روزرسانی شد تا محدودیت زمانی یک ساعته جدید را منعکس کند. اما کاربران توییتر بلو شکایت کرده‌اند که بسیاری از ویژگی‌های توییتر بلو غیرفعال شده‌اند. این شبکه اجتماعی از عرضه ویژگی‌های بسیاری خبر داده بود، اما به دلیل برخی مشکلات داخلی در این کمپانی هنوز نتوانسته‌اند آن‌ها را به‌صورت رسمی معرفی کنند.

با وجود این مشکلات، در دسترس بودن ویرایش هیچ مشکل اساسی ایجاد نکرده و دسترسی مستقیم به تاریخچه توییت‌های ویرایش شده باعث می‌شود تغییرات به‌راحتی قابل مشاهده باشند. توییتر در مورد این ویژگی محتاطانه عمل کرده و به‌ همین حالا دلیل ثبت‌نام توییتر بلو با روندی بسیار کند پیش می‌رود.

توییت ها را تا یک ساعت ویرایش کنید

همچنین گزارش‌ها می‌گویند به دلیل اخراج کارمندان و پرداختن نکردن بسیاری از بدهی‌ها، ارزش این شرکت نسبت به سال گذشته با کاهش چشمگیری روبرو بوده است. طبق گزارش‌ها، تبلیغات توییتر به مدت پنج هفته در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش داشته است.

در پایان، پنجره ویرایش یک ساعته برای مشترکین توییتر بلو می‌تواند به‌روزرسانی خوشایندی محسوب شود. اما توییتر هنوز با چالش‌هایی در ارائه سایر ویژگی‌های وعده داده شده مواجه است. خبرگزاری‌ها عنوان می‌کنند که مشکلات مالی شرکت و اخراج متخصصان از جمله عواملی هستند که مانع از رسیدن به اهداف و تحقق بخشیدن به وعده‌ها می‌شوند.

نظر شما درباره قابلیت ویرایش توییت‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ لیندا یاکارینو جایگزین ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر شد