با اینکه اعلام شده بود ممکن است اشتراک ماهانه 20 دلاری برای توییتر نیاز باشد اما به تازگی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه توییتر احتمالاً شروع به دریافت 8 دلار از کاربران تأیید شده در ماه کند تا تیک آبی خود را حفظ کنند. همچنین احتمالا قابلیتی به نام مقالات بدون آگهی را حذف می‌کند که به مشترکین آبی توییتر اجازه می‌دهد مقالات برخی از ناشران را بدون تبلیغات بخوانند. حال، اطلاعات منتشر شده در روز سه شنبه نشان می‌دهد این شرکت ممکن است دکمه ویرایش توییتر که اخیراً راه‌اندازی شده را برای عموم در دسترس قرار دهد.

در حال حاضر، عملکرد ویرایش توییتر فقط برای مشترکین توییتر آبی در دسترس است که در حال حاضر 5 دلار در ماه پرداخت می‌کنند. اما به گفته منابع نزدیک به کیسی نیوتن پلتفرمر، توییتر قصد دارد دکمه ویرایش را برای همه رایگان کند، نه اینکه این ویژگی فقط برای مشترکین توییتر آبی فعال باشد. یک دکمه ویرایش رایگان برای جامعه توییتر خبر بسیار خوبی خواهد بود، زیرا بسیاری از اعضای آن، سال‌ها برای چنین ویژگی فریاد می‌زدند. هنگامی‌که درنهایت ماه گذشته این قابلیت راه‌اندازی شد، بسیاری از اینکه فهمیدند با یک اشتراک ماهانه عرضه می‌شود، ناامید شدند.

با تغییرات بزرگی که در این پلتفرم ایجاد می‌شود، حذف قابلیت ویرایش از توییتر آبی و دادن آن به همه به نظر می‌رسد که واقعاً ممکن است اتفاق بیفتد. اگر منابع کیسی صحت داشته باشند، این تغییر می‌تواند به‌زودی انجام شود. امکان ویرایش توییت به معنای این است که شما ظرف 30 دقیقه پس از ارسال توییت، می‌توانید آن را تغییر دهید. توییت‌های ویرایش شده یک نماد مداد نمایش می‌دهند تا دیگران بدانند که پست اصلی پس از ارسال تغییر کرده است. برای شفافیت، چنین توییت‌هایی همچنین دارای تاریخچه نسخه هستند که به هرکسی اجازه می‌دهد تغییرات ایجاد شده را مشاهده کند.

خبر مرتبط: ایلان ماسک قصد راه‌اندازی مجدد Vine در توییتر را دارد