در تاریخ یکشنبه 11 دسامبر، شیائومی 13 پرو وارد بازار موبایل می‌شود. این گوشی رنگ سبز فانتزی و طراحی دوربین جدیدی خواهد داشت. اما مهم‌تر از آن، بالاخره رتبه IP رسمی برای شیائومی 13 پرو دریافت می‌شود. شرکت شیائومی در یک ویدیوی زیبا که در سایت Weibo منتشر شد، اعلام کرد این گوشی در برابر گردوغبار و آب گواهینامه می‌گیرد. دوربین می‌تواند در همه محیط‌ها عکس بگیرد، ازجمله حالتی برای عکس گرفتن از شب پرستاره، ویژگی که در شیائومی 12 پرو وجود ندارد.

رتبه IP باید توسط IEC - کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیکال تأیید شود. در غیر این صورت، یک محصول ازنظر قانونی نمی‌تواند به‌عنوان دارای محافظت از ورود تبلیغ شود. گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه شیائومی دارای رتبه رسمی IP53 هستند، به این معنی که گوشی در برابر گردوغبار ملایم و پاشش آب محافظت می‌شود. ما انتظار داریم IP68 را مانند پرچم‌دار فعلی یعنی Xiaomi 12S Ultra ببینیم، به این معنی که Xiaomi 13 Pro می‌تواند در شرایط سخت‌تر نیز مقاومت کند.

رنگ قهرمان شیائومی 13 پرو سبز وحشی نام دارد. این ساعت در یک بسته‌بندی محدود با یک ساعت هوشمند، که می‌تواند مدل جدید Watch S2 باشد، و Buds 4 Pro، هر دو پوشیدنی در یک رنگ شیک به فروش می‌رسد. همچنین یک کیف محافظ بزرگ با بند برای مچ دست برای تجربه سبز نهایی وجود دارد.

با توجه به اینکه رتبه IP رسمی برای شیائومی 13 پرو دریافت می‌شود، به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟

برای دریافت اخبار بیشتر در حوزه تکنولوژی و دنیای موبایل، با رسانه علاءالدین همراه باشید.

خبر مرتبط: شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو معرفی شدند