طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی A54 5G به تازگی فاش شده است. این رندرهای جدید که در فضای اینترنت منتشر شده‌اند تصویر کاملی از همه زوایای این گوشی مورد انتظار ایجاد می‌کنند. پس بیایید نگاهی به این دستگاه بیندازیم. رندرهای فاش شده توسط سایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده‌اند. این خبرگزاری آنلاین با یک منبع خبری معتبر و معروف به نام استیو همرستوفر، با نام مستعار OnLeaks همکاری می‌کند.

گوشی گلکسی A54 5G جانشین مدل گلکسی A53 خواهد بود. اکنون، رندرهای جدید و با رزولوشن 5K که منتشر شده‌اند، نمایی 360 درجه‌ از این مدل میان رده نسل آینده را به ما نشان می‌دهند. در این تصاویر به وضوح مشخص است که گلکسی A54 دارای یک سوراخ پانچ مرکزی در وسط نمایشگر جلویی است که جایگاه دوربین سلفی خواهد بود. همچنین حاشیه‌های سیاهی که از هر طرف صفحه‌نمایش را احاطه کرده است نسبتا بزرگ هستند.

طراحی دوربین سامسونگ گلکسی A54 5G

در قسمت پشتی طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی A54 5G می‌توانیم ببینیم که این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در گوشه سمت چپ و بالای قاب پشتی، به صورت عمودی است. A54 هم مانند مدل‌های پرو سری S جدید از جزیره دوربینی استفاده نمی‌کند و دوربین‌ها را به صورت مجزا کنار هم قرار می‌دهد. طبق گفته OnLeaks، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که مدل جدید سامسونگ گلکسی A54 5G در اوایل سال 2023 عرضه شود.

گوشی‌های سری گلکسی A این شرکت در بازارهای مختلف به دلیل محصولات میان رده و عرضه‌های ارزان‌قیمت محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. علاوه بر این، اخیراً هم گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه گوشی Galaxy A14 5G هم در فهرست گواهینامه Bluetooth SIG ظاهر شده است.

سایر اطلاعاتی که از ویژگی‌های ظاهری A54 5G در دست داریم عبارت‌اند از یک پورت USB Type C در پایین دستگاه در کنار خطوط مشبک بلندگو و میکروفون. علاوه بر این، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار دارند، در حالی که سینی اجکتور سیم‌کارت و میکروفون ثانویه را می‌توان در لبه بالای گوشی پیدا کرد. در قسمت پشتی نیز برند سامسونگ در نیمه پایینی پنل پشتی حک شده است. منبع خبری همچنین اشاره کرده است که صفحه‌نمایش این گوشی دارای وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز نیز خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شایعه شده است که این گوشی از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. انتظار می‌رود که دوربین اصلی در قاب پشتی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی باشد. این مدل همچنین ممکن است به تراشهExynos 7904 مجهز شود که می‌تواند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. البته باید به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین چندان روی صحت و دقت این اطلاعات حساب باز نکنید.

خبر مرتبط: به‌زودی سامسونگ گلکسی A54 5G و F04s معرفی می‌شوند