انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A54 و A34 در تاریخ ۲۴ اسفند در سراسر جهان معرفی شوند. اما یک ویدیو آنباکسینگ گلکسی A54 و A34 قبل از عرضه رسمی به بیرون درز کرده و هدیه‌های سامسونگ که برای خریدارن این گوشی‌ها در نظر گرفته را فاش می‌کند.

در حال حاضر، مهمترین جزئیات گوشی‌های گلکسی A34 و A54 در ویدیو آنباکسینگ فاش شده، و اطلاعات مربوط به پیشنهاد شرکت سامسونگ برای پیش‌خرید گوشی‌های خود در کشورهای اروپایی در این صفحه منتشر شده است.

یک تصویر تبلیغاتی رسمی برای گلکسی A34 و گلکسی A54 که توسط SnoopyTech به اشتراک گذاشته شده است. این خبر را تایید می‌کند که شرکت سامسونگ یک هندزفری گلکسی بادز ۲ به عنوان هدیه برای کسانی که این گوشی‌ها را پیش‌خرید می‌کنند در نظر گرفته است. گلکسی بادز ۲ سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه شد اما شما می‌توانید آن را با قیمت ۶۹ دلار مستقیما از سامسونگ خریداری کنید.

گلکسی A54 و A34 سامسونگ با گلکسی بادز 2 پیشنهاد می شود

تصویر منتشر شده به زبان فرانسوی است، بنابراین منطقی است که فرض کنیم این پیشنهاد در فرانسه و در بقیه کشورهای منطقه اروپا نیز وجود خواهد داشت. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که این پیشنهاد از ۲۴ اسفند تا ۱۰ اردیبشهت پا برجا خواهد بود و به گزارش‌های مربوط به معرفی رویداد ۲۴ اسفند برای این دو گوشی میان‌رده اعتبار می‌دهد. علاوه بر این، یک ویدیو آنباکسینگ از هر دو گوشی گلکسی A34 و A54 اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است که می‌توانید آن را در این صفحه مشاهده کنید.

اخبار مرتبط: قیمت گوشی‌های سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 اعلام شد