وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند به تازگی اعلام کرده است که این شرکت از گوشی های سری گلکسی A در تاریخ 28 دی ماه، ساعت 12 شب به وقت محلی، رونمایی می‌کند. اگر به تماشای این مراسم رونمایی علاقه‌مند هستید می‌توانید در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده تا تاریخ برگزاری به شما یادآوری شود. همچنین می‌توانید چند تیزر کوتاه هم ببینید.

اگر خبرهای پخش شده در چند هفته اخیرا را کنار این خبر بگذاریم، می‌توانیم با قدرت بگوییم گوشی که سامسونگ قصد دارد هفته آینده از آن رونمایی کند، گلکسی A54 خواهد بود. البته قبلا هم شایعه شده بود که این گوشی زودتر از تاریخ عرضه نسل قبلی خود در سال گذشته، رونمایی خواهد شد.

این خود یکی از دلایلی است که احتمال رونمایی از A54 را در این مراسم تقویت می‌کند. علاوه بر این سامسونگ ادعا کرده که این گوشی از سری A دارای یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود، درست همانطور که A54 باید باشد!

اطلاعات گوشی‌های سری گلکسی A

در نهایت، رنگ‌ها نیز یکی از دیگر شاهدان ادعای ما هستند، چراکه سامسونگ رسما رنگبندی‌های مشکی، بورگوندی و سبز را برای این گوشی جدید اعلام کرده است. این‌ها دقیقا همان رنگ‌هایی هستند که در تصایور لو رفته از A54 در اواخر آذر ماه به چشم خورده بودند.

بنابراین، لازم نیست سامونگ نام گوشی که قصد دارد در تاریخ 28 دی ماه معرفی کند را بیاورد، چراکه تمام شواهد از همین حالا به Galaxy A54 اشاره دارند. تنها یک گزینه محتمل دیگر در این میان وجود دارد، که آن هم A34 است. اما شایعات پیشین همیشه ادعا می‌کردند که بالاترین نرخ رفرش صفحه‌نمایش این دستگاه 90 هرتز خواهد بود.

البته هیچ چیز قطعی نیست و ممکن است حدس ما اشتباه از آب در بیاید. مخصوصا که دو خبر ضد و نقیض هم در این بین وجود دارد که باعث می‌شود به درستی حدسمان شک کنیم. اول اینکه در تصاویر لو رفته از گوشی A54 یک نسخه سفیدرنگ هم به چشم می‌خورد که در رنگبندی اعلام شده از دستگاه جدید وجود ندارد.

از طرف دیگر همواره گفته می‌شد که A54 دارای یکی صفحه‌نمایش 6.4 اینچی خواهد بود در حالی که طبق گفته وب‌سایت رسمی سامسونگ، گوشی جدید دارای نمایشگر 6.6 اینچی خواهد بود. به هر صورت تنها کمی بیشتر از یک هفته با رونمایی از این گوشی مرموز فاصله داریم و پس از آن همه‌ چیز روشن خواهد شد.