احتمالا به زودی شاهد عرضه سامسونگ گلکسی A54 5G در چین خواهیم بود. اخیرا دستگاهی در فهرست پایگاه داده گواهینامه 3C چین ظاهر شده است. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که ممکن است این دستگاه به زودی در بازار چین عرضه شود. این دستگاه سامسونگ که با شماره مدل SM-A5460 در 3C ظاهر شده، احتمالا همان Galaxy A54 5G است.

فهرست 3C نشان می‌دهد که این دستگاه از 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی کند. البته در جعبه خرده‌فروشی A54 هیچ شارژری وجود نخواهد داشت و باید آن را جداگانه تهیه کنید. گوشی‌های قبلی سری گلکسی A50 پیش از این تنها دو ماه پس قرار گرفتن در فهرست پایگاه داده 3C وارد بازار چین شدند.

اگر به یاد داشته باشید، گوشی گلکسی A52 در دی ماه دو سال گذشته در فهرست 3C ظاهر شد و در اسفند ماه همان سال به طور رسمی در بازار عرضه شد. در سال بعدی نیز، گلکسی A53 در دی ماه گذشته روی فهرست 3C ظاهر شد و در اسفند ماه رنگ بازار را به خودش دید. اما حالا که گلکسی A54 5G در آبان ماه گواهینامه 3C را دریافت کرده، و از این رو به نظر می‌رسد که مدل جدید ممکن است در ژانویه 2023 (دی ماه پیش رو) به صورت رسمی در بازار عرضه شود.

Samsung-Galaxy-A54-5G-specifications

شایعات منتشر شده هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی گلکسی A54 5G ارائه نداده‌اند. اما انتظار می‌رود که این گوشی یک باتری 5100 میلی ‌آمپر ساعتی را در خود جای داده باشد که ظرفیت آن حدود 100 میلی ‌آمپر ساعت از نسل قبلی بیشتر است.

انتظار می‌رود دوربین گلکسی A54 5G به صورت یک ماژول دوربین سه‌گانه باشد که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل رزولوشن دارد. این دوربین احتمالا با یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو همراه خواهد بود. همچنین بعید است که دارای سنسور عمق‌سنج باشد.

Galaxy A54 5G ممکن است تا چهار سال به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل را دریافت کند. با این حساب از آنجایی که با اندروید 13 ارائه می‌شود، احتمالا تا اندروید 17 را پشتیبانی خواهد کرد.

خبر مرتبط: گوشی سامسونگ گلکسی M04 رونمایی شد