گوشی مورد انتظار گلکسی A54 در آستانه معرفی رسمی توسط سامسونگ قرار دارد و درست قبل از این رویداد، توانسته مجوز و تاییدیه FCC را بگیرد. فهرستی که توسط این رگولاتور آمریکایی منتشر شده، ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی A54 را نشان می‌دهد. گوشی SM-A546E (نام این گوشی در لیست تاییدیه FCC) دارای باتری با حداقل ظرفیت 4905 میلی آمپر ساعت است که از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند.

به همین خاطر انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Samsung Galaxy A54  در تبلیغات با حداقل 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری معرفی شود. هرچند شایعات قبلی ادعا می‌کردند که این حداقل ظرفیت، 5100 میلی آمپر ساعت خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که ظرفیت اصلی اتفاقا کمی کمتر از 5000 میلی آمپر ساعت است، نه بیشتر.

گواهی FCC باتری سامسونگ گلکسی A54

فهرست منتشر شده توسط سازمان FCC همچنین فاش کرده که این گوشی ممکن است با استفاده از آداپتور EP-TA800 سامسونگ شارژ شود. آداپتوری که می‌تواند 25 وات قدرت را از طریق کابل USB-C به گوشی منتقل کند. هرچند بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ این آداپتور شارژر را در جعبه فروش Galaxy A54  بگنجاند.

گواهی ظرفیت باتری گلکسی A54

در کنار اخبار و اطلاعات منتشر شده توسط FCC، وبسایت بنچمارک معروف دیگری به نام Geekbench هم جزئیاتی از مشخصات این گوشی را منتشر کرده است. از جمله اینکه گلکسی A54 احتمالا از تراشه Exynos 1380 استفاده خواهد کرد و با حداقل 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین به احتمال بسیار قوی، این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید 13 در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

دو مدل آخر از سری گوشی‌های Galaxy A5x در ماه مارس (اسفند ماه) وارد بازار شده‌اند، و اگر سامسونگ قصد داشته باشد بازهم همین برنامه زمانی را دنبال کند، تنها حدود دو ماه با عرضه رسمی گوشی A54 فاصله خواهیم داشت. A54 جدیدترین مدل از میان‌رده‌های محبوب سامسونگ است که طرفداران زیادی مشتاق خریدن آن هستند.

خبر مرتبط: سامسونگ A54 وارد بازار ایران شد + قیمت