برند تجاری پلی‌استیشن که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سونی محسوب می‌شود، به تازگی یک هدفون اختصاصی پلی‌استیشن جدید را معرفی کرده است. طی رویداد سالانه پلی‌استیشن که در چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، سونی از اولین هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی که مخصوص گیمینگ با PS5 و کامپیوتر هستند رونمایی کرد. خبری که در ذیل پروژه Q handheld منتشر شد.

سونی ادعا می‌کند این هدفون‌ها را با تکنولوژی جدیدی که توسط SIE توسعه یافته تولید کرده است. هدفون‌های پلی‌استیشن وعده پخش صدا بدون افت کیفیت و با کمترین تأخیر را به کاربران می‌دهند. البته سونی جزئیات زیادی از این هدفون‌ها فاش نکرد و اعلام نمود که مشخصات کامل آنها طی ماه آتی اعلام خواهد شد. گرچه شرکت سونی چندین هدفون بی‌سیم باکیفیت دیگر، مانند هدفون‌های WF-1000XM4 دارد، اما هیچ‌یک از این مدل‌ها نمی‌توانند به اندازه هدفون‌های پلی‌استیشن با فضای گیمینگ سازگاری داشته باشند.

توییت سونی در مورد اولین هدفون پلی استیشن

قرار بود معرفی بازی‌های اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2 و Metal Gear Solid 3 remake بزرگترین اتفاقات رویداد پلی‌استیشن در هفته گذشته باشند، اما معرفی پروژه Q handheld به مهمترین بخش این رویداد تبدیل شد. در این پروژه یک دسته کنترلر دوال‌سنس جدید معرفی شد که در مرکز خود یک نمایشگر ال‌سی‌دی 8 اینچی دارد. این نمایشگر قرار گرفته روی کنترلر می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 1080p و فریم‌ریت 60fps نمایش داده و با استفاده از وای‌فای به کنسول اصلی متصل شود.

استفاده از این کنترل جذاب در کنار هدفون‌های پلی‌استیشن می‌تواند تجربه گیمینگ کاملا جدیدی را برای گیمرهای این کنسول بازی به ارمغان بیاورد. سونی تیزر کوتاهی را نیز منتشر کرده که به خوبی نشان می‌دهد در ماه آتی باید منتظر چه چیزهایی باشیم.

خبر مرتبط: تصاویری از گوشی تاشو سونی Xperia Compact منتشر شد