شایعاتی جدید مبنی بر ساخت یک دستگاه تاشو توسط شرکت سونی در حال انتشار است. گفته می‌شود این گوشی تاشو Xperia Compact نام دارد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک عرضه شود.

با توجه به رندر منتشر شده، Xperia Compact دارای طراحی تاشوی مشابه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ است. با صفحه‌نمایشی تاشو که به دستگاه اجازه می‌دهد در صورت عدم استفاده از وسط تا شود. همچنین شایعه شده که این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های تاشو موجود در بازار از اندازه کوچک‌تری برخوردار است.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های اکسپریا کامپکت، سیستم دوربین آن است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه با قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته از جمله سنسور با وضوح بالا و لرزشگیر اپتیکال باشد. این ویژگی مطمئنا به محبوبیت و فروش این گوشی کمک خواهد کرد، زیرا بسیاری از کاربران کیفیت دوربین را هنگام انتخاب گوشی در اولویت قرار می‌دهند.

طراحی کنار گوشی تاشو سونی اکسپریا

انتظار می‌رود که این گوشی علاوه بر سیستم دوربین خود، دارای یک پردازنده قدرتمند، حافظه رم و حافظه داخلی بالا باشد. همچنین شایعه شده که این دستگاه از گزینه‌های ارتباطی مختلفی مانند اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

در حالی که تاریخ معرفی رسمی Xperia Compact مشخص نیست، شایعات تایید می‌کنند که این گوشی تا اواخر امسال معرفی می‌شود. انتظار داریم این دستگاه در محدوده قیمتی یک گوشی میان‌رده قیمت‌گذاری شود که این امر آن را مقرون به‌صرفه‌تر از سایر دستگاه‌های تاشو موجود در بازار می‌کند.

نظر شما در مورد شایعات ساخت گوشی تاشو Xperia Compact چیست؟ آیا می‌توانند با سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ تصاویر جدیدی از صفحه نمایش پوشه ای زد فلیپ ۵ منتشر شد