صفحه نمایش پوشه ای زد فلیپ ۵ طراحی منحصر به‌فردی بین تمامی گوشی‌های تاشو در بازار خواهد داشت. این ویژگی به‌گونه‌ای طراحی شده که روشی جدید و خلاقانه برای تعامل کاربران با دستگاه تاشو باشد.

پنل خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای صفحه‌نمایش ۳.۴ اینچی سوپر امولد است که روی قاب گوشی قرار می‌گیرد. این صفحه‌نمایش برای نمایش اعلان‌ها، زمان، درصد باتری و سایر اطلاعات مهم بدون نیاز به باز کردن دستگاه طراحی شده است.

صفحه‌نمایش خارجی پوشه‌ای شکل گلکسی زد فلیپ ۵ تنها یک ویژگی طراحی نیست، بلکه یک هدف کاربردی نیز دارد و این امکان را به کاربران می دهد تا به سرعت اعلان‌ها را بررسی کنند، سلفی بگیرند و حتی پخش موسیقی را بدون نیاز به باز کردن گوشی کنترل کنند.

صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ نیز قابل تنظیم است. کاربران می‌توانند سبک‌های مختلفی از ساعت و والپیپرها را انتخاب کنند و حتی عکس‌های شخصی خود را به صفحه‌نمایش اضافه کنند.

یکی از مزایای صفحه‌نمایش خارجی در گلکسی زد فلیپ ۵ این است که به حفظ عمر باتری کمک می‌کند. کاربران می‌توانند به سرعت اعلان‌ها و سایر اطلاعات مهم را بدون نیاز به باز کردن دستگاه و تخلیه باتری آن بررسی کنند.

صفحه‌نمایش خارجی پوشه ای گلکسی زد فلیپ ۵ نیز بادوام و ضد خش است که از شیشه بسیار نازک ساخته شده که می‌تواند در برابر سایش و ضربات مقاومت کند.

طراحی رنگ‌های سامسونگ گلکسی Z Flip5

مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ ۵

این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی، رابط کاربری One UI 5.1.1 و اندروید ۱۳ است. همچنین این گوشی در سه نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی با رنگ‌های بژ، خاکستری، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۵ از دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بهره ببرد. دوربین سلفی این دستگاه از همان سنسور ۱۰ مگاپیکسلی زد فلیپ ۴ استفاده می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که عملکرد AOD شبیه به iPhone 14 Pro را ارائه دهد که به کاربران امکان می‌دهد نمایشگر گوشی‌های خود را شخصی‌سازی کنند.

تاریخ عرضه زد فلیپ ۵

این گوشی جانشین گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد شد و شایعه شده که سامسونگ قصد دارد زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ را یک ماه زودتر از زمان اعلام شده وارد بازار جهانی کند. علاوه بر این گوشی، سامسونگ همچنین از تبلت گلکسی تب اس ۹ و گلکسی واچ ۶ خود با تراشه کاملا جدید رونمایی خواهد کرد.

به طور کلی، صفحه‌نمایش جدید «پوشه‌ای شکل» ارتقاء قابل توجهی در سری گلکسی Z Flip است و انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش پیشرفت و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصر به‌فردی را ارائه دهد. حال باید دید این طراحی جدید چگونه با مدل‌های قبلی خود و سایر گوشی‌های تاشو در بازار مقایسه می‌شود.

عکس قاب سامسونگ گلکسی Z Flip5

به‌روزرسانی + تصاویر

عکس‌های قاب گلکسی Z Flip5 سامسونگ در اینترنت دست به دست می‌شوند و به ما نگاهی اجمالی به انتظارات از گوشی جدید می‌دهند.

عکس‌های فاش شده تایید می‌کنند که گلکسی زد فلیپ ۵ دارای صفحه‌نمایش بزرگی است که به شکل قابل توجهی بزرگتر از مدل قبلی خود است. محافظ پلاستیکی که در تصویر می‌بینید به کاربران اجازه می‌دهد تا به آیکون‌های اعلان‌ها، دکمه‌های صدا و سایر ویژگی‌ها طور یکپارچه دسترسی داشته باشند.

یکی از مزایای کیف پلاستیکی وزن و حمل آسان آن است. مشخصات باریک گوشی با اضافه شدن قاب به خطر نمی‌افتد و به راحتی می‌توان آن را در جیب یا کیف بدون هیچ حجم اضافی قرار داد. این قاب همچنین به راحتی نصب و برداشته می‌شود و برای کسانی که دوست دارند ظاهر گوشی خود را تغییر دهند، گزینه ای عالی است. همچنین این قابل‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی در آینده در دسترس کاربران خواهند بود، بنابراین به راحتی می‌توان بهترین آن را برای مطابقت با استایل خود پیدا کرد.

علاوه بر این، قاب‌های پلاسیتکی در مقایسه با انواع دیگر کیس‌های موجود در بازار، در برابر سقوط و ضربه محافظت بهتری دارند. پوسته پلاستیکی سخت کمک می‌کند تا احتمال آسیب به گوشی کاهش یابد.

اخبار مرتبط: گلکسی زد فلیپ ۵ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر