ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل شرکت، روز شنبه اعلام کرد که توییتر به زودی قابلیتی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد متن طولانی را به توییت های خود اضافه کنند. از این رو می‌توان شاهد متن‌های طولانی در توییتر بود.

ماسک نگفت چه زمانی این قابلیت ارائه می شود، اما قول داد که به "پوچ بودن اسکرین شات های دفترچه یادداشت" پایان دهد. وی افزود که این شرکت همچنین قصد دارد بر روی ابزارهای اضافی برای کسب درآمد از سازندگان و بهبود عملکرد جستجوی پلتفرم کار کند. او نوشت: «جستجو در توییتر مرا به یاد Infoseek در سال 98 می‌اندازد!


پس از اعلام ماسک، بن کالینز، خبرنگار NBC News به سرعت اشاره کرد که توییتر قبل از تصاحب ماسک در حال آزمایش ویژگی اشتراک‌گذاری متن بوده است. او گفت: «او در اینجا برای یکسری کارهایی که برخی از کارمندان قبل از اخراج آنها انجام دادند، اعتبار می‌گیرد. در واقع، در آغاز سال، جین مانچون ونگ، که به خاطر ویژگی‌های آزمایشی در اپلیکیشن‌ها شهرت دارد، شواهدی را کشف کرد که توییتر روی یک ویژگی «مقالات» برای ارسال پیام‌های طولانی‌تر کار می‌کرد.

توییت ایلان ماسک درباره به اشتراک گذاشتن متن طولانی

روز شنبه، توییتر همچنین شروع به ایجاد برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از اشتراک اصلاح‌شده توییتر آبی کرد. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که ماهانه 8 دلار برای تأیید حساب خود بپردازند و به چندین ویژگی دیگر از جمله امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و دیدن تبلیغات کمتر دسترسی پیدا کنند. ماسک قبلاً قول داده بود که توییتر روی حمایت از سازندگان محتوا کار کند، اما هنوز جزئیاتی در مورد نحوه برنامه ریزی شرکت برای انجام این کار به اشتراک نگذاشته است. از زمان تصاحب وی بر این شرکت، تعدادی از کاربران برجسته توییتر را ترک کردند، از جمله Nibellion، صاحب یکی از محبوب‌ترین حساب‌های خبری بازی در این پلتفرم.

نظر شما درباره امکان ارسال متن‌های طولانی در توییتر چیست؟ آیا شما نیز تاکنون خلأ این قابلیت را احساس کرده بودید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: دکمه ویرایش توییتر برای همه رایگان می‌شود