درحال‌حاضر، ساعت‌های هوشمند سامسونگ طیف گسترده‌ای از تمرینات ورزشی را ردیابی می‌کنند، اما یک فعالیت محبوب به‌طور قابل‌توجهی غایب است و آن هم ردیابی تمرین پیکل بال در گلکسی واچ ۷ است.

با ساعت گلکسی واچ سامسونگ می‌توانید طیف‌ گسترده‌ای از تمرینات و فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کنید. این‌ ساعت هوشمند حتی‌ قابلیت ردیابی خودکار ده‌ها تمرین ورزشی مانند دویدن و شنا را دارد و دقت آن در اکثر موارد بسیار بالاست.

بااینکه سامسونگ درطول سال‌های گذشته پیشرفت‌های قابل‌ توجهی در بسیاری از ویژگی‌های پایش سلامتی و تناسب اندام گلکسی واچ ایجاد کرده است، اما به‌نظر می‌رسد تعداد تمرینات ورزشی پشتیبانی‌ شده را افزایش نداده است، که در این‌میان جای خالی پیکل بال به‌طور قابل‌توجهی احساس می‌شود. به‌همین‌ دلیل، زمان آن فرارسیده که سامسونگ این ورزش را نیز به لیست گلکسی واچ اضافه کند، و چه‌راهی بهتر از اینکه این‌قابلیت را با نسل بعدی این ساعت هوشمند، یعنی گلکسی واچ ۷، معرفی کند.

شاید اسم پیکل‌بال به گوشتان نخورده باشد، اما این‌بازی سرگرم‌کننده، باسرعتی باورنکردنی درحال محبوب شدن است. پیکل‌بال ورزشی بسیار لذت‌بخش است که ترکیبی از بهترین ویژگی‌های پینگ‌پنگ و تنیس را ارائه می‌دهد. محبوبیت فزاینده‌ این‌ورزش درآمریکا به خوبی قابل‌مشاهده است. پیکل‌بال برای سومین سال متوالی، به‌عنوان سریع‌ترین ورزش درحال رشد در ایالات متحده شناخته شده‌است. درحال‌حاضر، بیش از ۳۶ میلیون نفر دراین‌کشور به بازی پیکل‌بال مشغول هستند. سادگی بازی باعث شده تا افراد در تمام سنین، به ویژه سالمندان، بتوانند ازاین‌ورزش لذت ببرند.

 گلکسی واچ ۷

بسیاری از علاقه‌مندان به پیکل‌بال که از ساعت‌های هوشمند گلکسی استفاده می‌کنند، تمایل به‌ردیابی تمرینات ورزشی خود با این وسیله دارند. اپل با درک این‌ نیاز، سال‌گذشته قابلیت ردیابی تمرینات پیکل‌بال را به اپل واچ اضافه کرد. اما جای خالی این‌قابلیت همچنان در گلکسی واچ که بدون شک یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی است، به‌چشم می‌خورد.

این‌موضوع برای طرفداران پیکل‌بال که از گلکسی واچ استفاده می‌کنند، چالش‌برانگیز است؛ چراکه آن‌ها نمی‌توانند به راحتی تمرینات ورزشی خود را با این‌ساعت ردیابی کنند. باتوجه به اینکه گلکسی واچ از قبل قابلیت ردیابی تمرینات ورزشی بسیاری از رشته‌های دیگر را دارد، افزودن این‌قابلیت برای پیکل‌بال نباید کار دشواری باشد. تنها کافی‌ است سامسونگ به‌محبوبیت روزافزون این ورزش توجه کند و امکان ردیابی آن را به صورت پیش‌فرض برای کاربران خود فراهم سازد.

فرصت ایده‌آلی برای سامسونگ با معرفی سری‌جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ فرارسیده‌است تاقابلیت ردیابی تمرینات ورزشی پیکل‌بال را به این گجت‌ها اضافه کند. این شرکت همچنین می‌تواند در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی، این‌ قابلیت را به تدریج برای مدل‌های قدیمی‌تر نیز دردسترس قراردهد. اضافه کردن چنین‌ قابلیتی به‌سادگی قابل اجراست و امیدواریم سامسونگ این امکان را برای کاربران خود فراهم سازد.

اخبار مرتبط: