گلکسی واچ ۷ قرار است با تراشه اگزینوس W940 در ۳ نسخه کلاسیک، پرو و اولترا معرفی شود، البته هنوز نام نسخه‌ها تایید نشده و تفاوت آنها از نظر ظاهری و فنی مشخص نیست.

شرکت سامسونگ هرساله اوایل تابستان در دورمین رویداد Galaxy Unpacked از سری گوشی‌های تاشو فولد و فلیپ و ساعت‌های گلکسی واچ در ۲ نسخه عادی و کلاسیک رونمایی می‌کند. ۲ نسخه عادی و کلاسیک شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، البته نسخه کلاسیک با بند چرمی و حلقه دور نمایشگر معمولا کمی بهتر و گران‌تر است. امسال سامسونگ درکنار ساعت و گوشی تاشو، احتمالا گلکسی رینگ را هم معرفی خواهد کرد و اولین حلقه هوشمند این شرکت پس از آن راهی بازار خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد امسال گلکسی واچ ۷ در ۳ نسخه معرفی می‌شود.

به‌گزارش WCCFTech، امروز شایعات جدیدی درباره گلکسی واچ ۷ منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد تغییرات بیشتری را در ساعت هوشمند خود ایجاد کند. براین اساس امسال گلکسی واچ ۷ در ۳ نسخه کلاسیک، پرو و یک نسخه دیگر که احتمالا اولترا است راهی بازار می‌شود. بااین حال هنوز مشخص نیست که نسخه سوم اولترا نام دارد یا با نام دیگری معرفی می‌شود. بااین حال به‌دلیل نبود جزئیات درباره هر سری، نام آنها اهمیت چندانی ندارد. اما مسئله مهم‌تر، تراشه مورد استفاده در این ساعت است که سامسونگ از یک نسخه بسیار بهتر با مصرف پایین‌تر و قدرت پردازشی بالاتر استفاده کرده است.

Galaxy Watch 7

گلکسی واچ ۷ قرار است به تراشه اگزینوس W940 مجهز شود. توان پردازشی این ساعت ۳۰ درصد نسبت‌به نسل قبل افزایش یافته و درعین حال بهره‌وری انرژی آن ۵۰ درصد بهبود یافته است. شاید این مسئله چندان مهم به‌نظر نرسد، اما مصرف بهینه باعث می‌شود باتری دستگاه دیرتر خالی شده و طول عمر آن افزایش یابد. این مسئله یکی از مهم‌ترین نکات استفاده از ساعت هوشمند است که در سال‌های اخیر اهمیت آن افزایش یافته است.

یادآوری می‌شود هفته گذشته گزارشی درباره عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ با نمایشگر مربعی مطرح شده بود که ممکن است نسخه سوم همان نسخه مربعی باشد، اما احتمال آن بسیار کم است زیرا زمان بسیار کمی از اولین شایعات گذشته و فاصله زیادی هم تا مراسم گلکسی آنپکد باقی نمانده است. بنابراین حتی اگر آن شایعه واقعیت داشته باشد، احتمالا در سری گلکسی واچ ۸ تحقق می‌یابد.

اخبار مرتبط: