تصویر Tab S9 سامسونگ که به تازگی منتشر شده اطلاعاتی درباره‌ این دستگاه ارائه می‌کند.

در حالی که سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد آنپکد است طی ۲۴ ساعت گذشته تصاویر متعددی از محصولاتش از جمله سری Tab S9، دو گوشی تاشو Z Fold 5 و Flip 5 به همراه ساعت هوشمند Watch 6 در دو مدل کلاسیک و ساده فاش شده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد سه تبلت جدید قرار است همراه با قلم S-Pen عرضه شوند که نشان دهنده تلاش سامسونگ در جهت بهبود عملکرد قلم در تبلت‌های پرچمدار است.

اخیرا تبلت‌های سری S9 از وب‌سایت TDRA تاییدیه دریافت کرده‌اند که به معنی معرفی و عرضه آن در آینده نزدیک است. علاوه بر این +Galaxy Tab S9 و Galaxy Tab S9 Ultra هم پیش‌تر در لیست تایید سایت TUV Rheinland ظاهر شدند. همچنین اطلاعات موجود در گیکبنچ نشان می‌دهد این تبلت‌ها از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام استفاده می‌کنند که بهتر از سری قبلی است.

به علاوه احتمالا سری Tab S9 از گواهی IP67 ضد آب و گرد و خاک برخوردارند تا برای استفاده در شرایط مختلف مناسب باشد. قلم S-Pen این سری هم گواهی‌ بلوتوث SIG، FCC و REL را دریافت کرد که پائین‌تر از حد انتظار برای این اکسسوری مهم به شمار می‌رود.

سامسونگ از سری تبلت‌های Tab S9 طی رویداد Unpacked در کنار دو گوشی تاشو زد فولد و فلیپ ۵ و ساعت هوشمند واچ ۶ رونمایی می‌کند. این رویداد ۴ مرداد ماه در شهر سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط: