گزارش‌هایی مبنی بر صدور گواهی FCC سری گلکسی تب S9 در سایت‌ها منتشر شده است.

انتظار می‌رود سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ سامسونگ امسال به‌عنوان جانشین سری قدرتمند گلکسی تب اس ۸ معرفی شوند. در چند ماه اخیر شاهد انتشار اطلاعاتی از مشخصات فنی این سری از جمله دوربین، تراشه و زبان طراحی آن بودیم، اما امروز در پایگاه‌ داده‌های FCC اطلاعات جدیدی از این سری با رندرهای جذاب منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در اینجا باید یادآور شویم که صفحه گواهی FCC به دلایل اطلاعات محرمانه موجود کامل فعال نشده است. اما یک افشاگر توییتری موفق شده گزارش ارزیابی SAR گلکسی تب ۹ اولترا با شماره مدل (SM-X910) را فاش کند. همچنین در توییتی جداگانه، افشاگر مورد بحث دریافت که گلکسی تب ۹ پلاس با شماره مدل (SM-X810) از تنظیمات نسبتا مشابهی با نسخه قبلی برخوردار است. اما این تشابه نرم‌افزاری احتمالا با عرضه رابط کاربری One UI 6.0 و اندروید ۱۴ تغییر کند.

گواهی FCC سری Galaxy Tab S9

دستگاه‌هایی مانند پیکسل فولد و پیکسل تبلت هر دو وارد پایگاه FCC شدند و اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که هر دو نسخه از UWB (باند فوق عریض) پشتیبانی می‌کنند. با این حال، افشاگری از گواهی FCC درباره تاریخ عرضه سری گلکسی تب S9 اطلاعات دقیقی را به ما نمی‌دهد، اما به احتمال زیاد سازنده قصد دارد آن را در جریان مراسم گلکسی آنپکد رونمایی کند.

بر اساس آنچه تاکنون دریافت کرده‌ایم، سری گلکسی تب ۹ ویژگی‌های چشمگیری از نظر طراحی ارائه نمی‌کند؛ اما انتظار داریم مدل اولترا از نسخه ویژه‌ی گلکسی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کند. علاوه‌بر این، گلکسی تب اس ۹ پلاس ظاهرا صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نسل قبلی را حفظ خواهد کرد؛ در عین حال شایعه شده است که مدل اولترا از صفحه نمایش 14.6 اینچی امولد با رزولوشن WQXGA+پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط:‌ سری گلکسی واچ ۶ گواهی FCC را دریافت کرد