سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ که قرار است اواخر تابستان امسال وارد بازار شود؛ به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی دریافت می‌کند.

فهرست جدید FCC نشان می‌دهد که سری گلکسی واچ ۶ با شارژ بی‌سیم و حداکثر توان ۱۰ واتی عرضه می‌شود. در حالی که سامسونگ الگوی ثابتی برای عرضه گجت‌های پوشیدنی خود در اواخر تابستان دارد، برخی شایعات نشان می‌دهند که واچ ۶ امسال کمی زودتر در کنار پرچمدارهای تاشو این کمپانی یعنی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ عرضه خواهد شد.

با دریافت گواهی اف‌سی‌سی، گلکسی واچ ۶ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری به‌ترتیب با شماره مدل‌های SM-R930 و SM-R940 منتشر خواهند شد. این فهرست در ادامه به گزینه‌های ارتباطی این ساعت هوشمند از جمله بلوتوث 5.3، NFC و Wi-Fi 802 اشاره می‌کند.

شایعات می‌گویند گجت‌های پوشیدنی سامسونگ از ویژگی‌های خوبی نسبت به نسل قبل بهره می‌برند. اما فهرست FCC چیز دیگری را نشان می‌دهد و تنها گزینه‌ای که در گلکسی واچ ۵ شاهد آن نبودیم بازگشت قاب چرخشی به سری واچ ۶ است.

طراحی سامسونگ گلکسی واچ 6

گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی سوپر امولد خواهد بود که ۰.۰۷ اینچ بزرگتر از گلکسی واچ ۵ پرو است. علاوه‌بر این، سامسونگ رزولوشون این ساعت هوشمند را به ۴۵۰×۴۵۰ رسانده که نسبت به نسل قبلی ارتقا چشمگیری است.

سامسونگ همواره در تلاش است تا ویژگی‌های چشمگیری را به ساعت‌های هوشمند خود اضافه کند که حتی در اپل‌ واچ‌ها هم وجود ندارند، یکی از ویژگی‌های کلیدی گلکسی واچ ۶ اعلان‌های ضربان قلب نامنظم است که در صورت تشخیص بی‌نظمی، هشدارهای بی‌درنگ را برای کاربران می‌فرستد.

نظر شما درباره سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ چیست؟ با توجه به قابلیت‌های ذکر شده تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ سامسونگ گلکسی واچ ۶ پرو با قاب چرخشی برمی‌گردد