نتایج Tab S9 Ultra مجددا در گیک بنچ ثبت شده که نشان دهنده عملکرد بهتر آن در تست جدید است.

گلکسی Tab S9 Ultra سامسونگ یک بار دیگر در Geekbench ظاهر شد و نتایج بهتری نسبت به قبل کسب کرد. این دستگاه نسخه جدیدتری از بنچمارک (نسخه ۶.۱ در مقابل ۶.۰) را نیز نسبت به دفعه قبل اجرا کرد، بنابراین نتایج را نمی‌توان با هم مقایسه کرد. این تبلت دارای تراشه‌ای با هسته اصلی و فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز، چهار هسته بزرگ با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته کوچک با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز است. در حقیقت سامسونگ از یک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ سفارشی برای گلکسی Tab S9 Ultra استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات لو رفته، نتایج Tab S9 Ultra متعلق به پیکربندی میانی از این سری با حافظه داخلی ۲۵۶ و حافظه رم ۱۲ گیگابایت است. در حقیقت نتایج قبلی متعلق به تست روی پیکربندی با حافظه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بود. همچنین یک پیکربندی دیگر با حافظه رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت هم در زمان عرضه وجود خواهد داشت. به علاوه نام این تبلت نیز به SM-X910 تغییر کرده بود که در تست قبلی با نام SM-X916B شناخته می‌شد.

geekbench سامسونگ گلکسی تب S9 اولترا با امتیاز بالاتر

در حالی که سامسونگ در تلاش است تا پرچمدار خود را مخفی نگه دارد، اما چندین رندر از طراحی دستگاه به همراه مشخصات آن فاش شده است. S9 Ultra بزرگ‌ترین نسخه از سه مدل جدید است که با صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی آمولد ۲۹۶۰*۱۸۴۸ همراه با ناچ شامل دوربین‌های دوگانه جلو خواهد بود. مدل اولترا ظاهراً دارای باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی خواهد بود که برای سامسونگ عادی است.

مراسم آنپکد (Unpacked) سامسونگ چهارم مرداد در یک سالن همایش در شهر سئول برگزار می‌شود که در آن از سری جدید گلکسی تب اس ۹ و نسل بعدی گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های جدید رونمایی می‌شود.

اخبار مرتبط: