شایعه شده است که سامسونگ رویداد Unpacked تابستانی خود را در هفته اول مرداد برگزار می‌کند، جایی که شاهد عرضه جدیدترین پوشیدنی‌های Galaxy، در میان سایر محصولات پرچمدار از جمله گوشی‌های تاشو Z Fold5 و Z Filp5 و تبلت Tab S9 هستیم. شایعات قبلاً حاکی از بازگشت قاب چرخشی در Watch6 Classic بودند که در مدل قبلی یعنی Watch 5 حذف شده بود و آخرین رندرهای فاش شده نیز این شایعات را تایید می‌کنند.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ یک ساعت پرچمدار با طراحی ساده و جمع و جور همراه با بدنه فلزی و دو کلید در سمت راست آن خواهد بود. طراحی Watch6 Classic شباهت زیادی به طراحی Watch4 Classic دارد. بند موجود در رندرها به جای بند ساده، مدل پروانه‌ای است اما می‌توانید به راحتی آن را با مدل‌های استاندارد تعویض کنید.

به گفته منبع، به نقل از گزارش‌های قبلی، Watch6 Classic دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰*۴۷۰ پیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت گزارش شده که نسبت به Watch4 Classic و Watch5 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. همچنین رندرها نشان می‌دهند که سامسونگ در این ساعت کماکان از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند و خبری از اضافه شدن درگاه یو اس بی به این ساعت نیست.

طراحی جلو و پشت سامسونگ گلکسی Watch6 Classic

البته Watch6 Classic همراه با یک مدل گلکسی Watch6 "معمولی" منتشر خواهد شد که برای رقابت با خانواده مقرون به صرفه Apple Watch SE بدون قاب چرخان و بدون باتری بزرگ‌تر طراحی شده است. انتظار می‌رود ظاهر خارجی کلی نیز بدون تغییر باقی بماند.

نظر شما چیست؟ آیا با بازگشت قاب چرخشی در Watch6 Classic موافقید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: