شرکت آنر از قبل هم اعلام کرده بود که رویداد بزرگ معرفی محصولات جدیدش را در تاریخ دوم آذر ماه برگزار خواهد کرد. زیرشاخه سابق برند هوآوی در این کنفرانس از گوشی هوشمند تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد. بله، در مورد گوشی تاشو آنر مجیک VS جدید صحبت می‌کنیم که قرار است با چند ارتقا نسبت به نسخه قبلی خود ارائه شود.

امروز یکی از منابع خبری در Weibo جزئیاتی را درباره این گوشی تاشو فاش کرده است. این منبع اطلاعاتی که فهرستی از مشخصات Honor Magic Vs را منتشر کرده یکی از معتبرترین منابع خبری به شمار می‌رود. به همین خاطر هم صحت جزئیاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم نیز تأیید شده است. یکی از تغییرات عمده Magic Vs نسبت به نسل قبلی خود، استفاده از پلتفرم پرچم‌دار فعلی شرکت کوالکام است. هرچند Honor Magic Vs در زیر قابش میزبان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نخواهد بود!

در عوض، همچنان از تراشه اسنپدراگون +8 نسل اول استفاده خواهد کرد. اما این انتخاب معقولی به نظر می‌رسد چون همان‌طور که در بالا ذکر شد، Magic Vs قرار نیست نسل بعدی گوشی‌های تاشو برند آنر باشد، بلکه یک نسل میانی ارتقا یافته است. جدای از بحث تراشه، گوشی تاشو جدید دارای باتریهای دوگانه، یکی با ظرفیت 2030 و دیگری با ظرفیت 2870 میلی آمپر ساعت است. هردو باتری‌ها با استفاده از یک درگاه و سرعت 66 وات شارژ خواهند شد.

آنر مجیک vs با اسنپدراگون ۸

منبع خبری که جزیات مشخصات فنی Honor Magic Vs را فاش کرده، همچنین اشاره می‌کند این گوشی از یک طراحی لولای کاملا جدید برخوردار است. این لولای جدید وزن بدنه دستگاه را سبک‌تر می‌کند و در کنار آن ساختار کلی گوشی را بهبود می‌بخشد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، تاشو جدید به واسطه این لولا هم سبک‌تر است و هم نازک‌تر. اما اینها در واقع تنها پیشرفت‌های قابل توجه این گوشی نسبت به نسل قبلی خواهند بود. چراکه بقیه بخش‌های گوشی بدون تغییر باقی می‌مانند. این بدان معناست که Honor Magic Vs با صفحه‌نمایشی با رزولوشن 2K و با نرخ رفرش بالا عرضه می‌شود.

همان‌طور که به یاد دارید، مدل اصلی دارای یک صفحه‌نمایش 7.9 اینچی با پشتیبانی از نرخ رفرش 90 هرتز است. جدای از این، دوربین سلفی هم داخل یک سوراخ پانچ روی نمایشگر قرار گرفته است. صفحه‌نمایش Magic Vs دارای 1984x2272 پیکسل بوده و نسبت ابعاد آن 10:9 خواهد بود. این گوشی در حالت تا شده 14.3 میلی‌متر و در حالت باز 6.7 میلی متر ضخامت دارد. به تازگی، شرکت آنر ویدئویی تبلیغاتی منتشر کرده است که نشان می‌دهد Honor Magic Vs از طراحی تاشو به سمت داخل با قاب میانی طلایی استفاده می‌کند.

خبر مرتبط: عرضه پرچم دار بعدی Honor در دوم آذر ماه