شرکت چینی آنر تأیید کرده که گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی‌اش قرار است در تاریخ دوم آذر ماه سال جاری، طی یک رویداد ویژه در کشور چین، در ساعت 2:30 بعدازظهر به وقت محلی، معرفی شود. پرچم دار بعدی Honor که رسماً هنوز اسمی از آن برده نشده، احتمالاً گوشی Honor Magic5 خواهد بود. دستگاهی که انتظار می‌رود با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شود.
شرکت کوالکام قرار است هفته آینده به صورت رسمی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی کند و جدیدترین پرچم‌داران مدعی از همین حالا استفاده از این تراشه قدرتمند روی گوشی‌های خود را تبلیغ می‌کنند.

بر اساس شایعات، گوشی Magic5 شرکت آنر، احتمالا از یک صفحه‌نمایش منحنی 6.8 اینچی با قابلیت تنظیم‌ نور PWM عرضه می‌شود که نرخ رفرش بالایی هم دارد. دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت فعال AI ISP است و همچنین از سرعت شارژ 100 وات با کابل، و 50 وات به صورت بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. سرعت شارژ 100 وات (که در مدل قبلی Magic4 هم وجود داشت) می‌تواند ظرف 15 دقیقه، تا 50 درصد باتری گوشی را شارژ کند. این گوشی همچنین دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردو‌غبار است.

Honor’s-next-flagship-phone

انتظار می‌رود که Magic5 به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل MagicOS مبتنی بر اندروید 13 عرضه شود. یعنی جدیدترین رابط کاربری اندرویدی اختصاصی شرکت آنر.
علاوه بر این، مدل قبلی Magic4 بالای 1000 یورو قیمت داشت، پس Magic5 نیز اگر با قیمتی بالاتر از این عرضه نشود، ارزان‌تر از این نخواهد بود. همچنین مدل قبلی، 4600 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری داشت در حالی که انتظار می‌رود مدل جدید بین 4600 تا 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت ذخیره برق در باتری خود داشته باشد.

انتظار داریم که طی روزهای باقی مانده تا مراسم رونمایی رسمی، تیزرهای تبلیغاتی بیشتری از پرچم‌دار بعدی Honor منتشر شود. بنابراین اگر خبر جدیدی شد حتماً شما را در جریان خواهیم گذاشت.

خبر مرتبط:‌ مشخصات گوشی‌های سری Honor Magic 5 لو رفت