طبق اطلاعات فاش شده در شهریور ماه ۱۴۰۱، می‌دانیم که آنر قصد دارد تا گوشی‌های سری آنر مجیک ۵ را فاصله زمانی اسفند ماه ۱۴۰۱ تا فروردین ماه ۱۴۰۲ عرضه کند. اما اکنون تصویر جدول مشخصات گوشی‌های سری Honor Magic 5 لو رفته است که مشخصات این گوشی را به طور کلی نشان می‌دهد. در ادامه مشخصات سری Honor Magic 5 را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

طبق تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo می‌دانیم که آنر تصمیم به رونمایی از سه گوشی Magic 5، Magic 5 Pro و Magic 5 Prestige Edition را دارد. طبق این اطلاعات فاش شده می‌دانیم که این سه گوشی با صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED عرضه خواهد شد.

همچنین می‌دانیم که صفحه نمایش این گوشی‌ها از نوع LTPO هستند و امکان تغییر نرخ تازه سازی صفحه نمایش از ۱ تا ۱۲۰ هرتز را دارند. صفحه نمایش گوشی‌های سری Magic 5دارای نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی و 2160Hz PWM است.

طبق جدول اطلاعاتی فاش شده می‌دانیم که صفحه نمایش سه گوشی آنر مجیک ۵، مجیک ۵پرو و مجیک ۵ Prestige Edition، از استاندارد رنگی HDR10+ پشتیبانی می‌کنند و دارای حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت نیز هستند.

علاوه بر این اطلاعات استخراج شده درباره سخت افزار این گوشی‌ها به احتمال عرضه گوشی‌های سری Honor Magic 5 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز اشاره می‌کند و می‌دانیم که تکنولوژی حافظه به کار رفته در این گوشی‌ها UFS 5 خواهد بود. تکنولوژی رم به کار رفته در این گوشی نیز LPDDR5x است.

آنر مجیک ۵ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی عرضه می‌شود. دو نسخه دیگر نیز دارای باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند و از شارژ سریع ۱۰۰واتی سیمی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این آنر گوشی‌های این سری را با قابلیت پشتیبانی از استاندارد شارژ ۴۰ وات UFCS عرضه کرده است.

Honor Magic 5 ، دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX688 است. دوربین پشت آنر مجیک ۵ نیز دارای سنسور اصلی IMX800، سنسور IMX758 و سنسور OmniVision OV64B خواهد بود.

آنر مجیک۵ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲

دوربین پشت نسخه پرو نیز دارای دوربین اصلی با سنسور IMX878 و قابلیت پشتیبانی از OIS است و از دو سنسور OmniVision OV64B و Sony IMX516 نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه Prestige Edition آنر مجیک ۵ نیز دارای سنسور Sony IMX989 با قابلیت پشتیبانی از OIS به عنوان لنز اصلی است و همچنین از دو سنسور Sony IMX758 و Sony IMX516 نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین طبق جدول اطلاعاتی منتشر شده درباره این گوشی‌ها می‌دانیم که هر سه مدل آنر مجیک ۵ دارای حسگر ToF و سنسور فلیکر خواهند بود. آنر این گوشی‌ها را با اندروید ۱۳ و نسخه ۷ رابط کاربری Magic UI خود عرضه می‌کند.

هر سه مدل این گوشی‌ها از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش پشتیبانی می‌کنند. همچنین آنر مجیک ۵ از تشخیص چهره دو بعدی و دو مدل دیگر از تشخیص چهره سه بعدی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این گوشی‌های سری مجیک ۵ از وای‌فای نسل ۷، شبکه ارتباطی 5G، بلوتوث 5.2، اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از صدای Dolby و درگاه USB 3.1 پشتیبانی می‌کنند.

آنر مجیک ۵ و ۵ پرو از فلز و شیشه ساخته شده‌اند. اما نسخه Prestige دارای ساختار نانو و سرامیک خواهد بود. همچنین مجیک ۵ از استاندارد مقاومت در برابر آب IP54 پشتیبانی می‌کند. در حالی که دو نسخه دیگر از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 پشتیبانی می‌کنند.

آنر مجیک ۵ در سه نسخه با ظرفیت حافظه و رم ۲۵۶+۸، ۲۵۶+۱۲ و ۵۱۲+۱۲ گیگابایت و با قیمت حدودی ۶۹۶، ۷۵۱ و ۸۶۲ دلاری عرضه خواهد شد. نسخه پرو آنر مجیک ۵ نیز در همین سه نسخه با برچسب قیمتی ۸۳۵، ۸۹۱ و ۱۰۰۰ دلاری عرضه خواهد شد. اما نسخه Prestige Edition آنر مجیک ۵ تنها با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و قیمت حدودی ۱۱۱۳ دلاری خواهد داشت.

نظر شما درباره مشخصات گوشی‌های سری Honor Magic 5 چیست؟ به نظر شما باقیمت‌های گفته شده در بالا، این دستگاه‌ها تا چه میزان ارزش خرید دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط:‌ معرفی و تاریخ عرضه سیستم عامل MagicOS 7.0 آنر