ریلمی برای بهبود قابلیت‌های تصویری سری گوشی‌های 12 پرو با فیلمبردار مشهور، کلودیو میراندا همکاری می‌کند و درکنار آن زوم ۱۲۰ برابری در این دستگاه قرار می‌دهد.

کلودیو میراندا یک فیلمبردار شیلیایی است که برای فیلمبرداری فیلم‌های فراموشی، ترون: میراث و تاپ گان: ماوریک موفق به دریافت جایزه اسکار شده، حالا قرار است با شرکت چینی ریلمی برای بخش دوربین گوشی ریلمی 12 پرو همکاری کند. البته جزئیات زیادی از این همکاری فاش نشده است.

علاوه بر‌این، ریلمی 12 پرو از زوم ۱۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند که نسبت به گوشی‌های پرچمدار سری S سامسونگ با زوم ۱۰۰ برابری پیشی می‌گیرد. فرانسیس وانگ، مدیر‌عامل بخش اروپایی ریلمی همواره مانور زیادی روی این ویژگی گوشی داده است.

اگرچه هنوز عملکرد دقیق این ویژگی نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد، اما فعلا می‌دانیم که این زوم دیجیتالی است. البته وانگ اطلاعاتی درباره ویژگی "Moon Mode 2.0" این گوشی‌ها داده است.

انتظار می‌رود ریلمی 12Pro و +12Pro دارای سنسور سونی IMX890 و لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی باشند. +12Pro همچنین دارای زوم اپتیکال 3 برابر با لنز پریسکوپ است، در حالی که 12Pro دارای یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر است. پرو با دوربین 16 مگاپیکسلی و پرو پلاس با یک سنسور 32 مگاپیکسلی تجربه عکاسی مناسبی را برای کاربران ارائه خواهد کرد.

احتمال می‌رود که در ریلمی 12Pro از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 و در مدل +12Pro تراشه اسنپدراگون  7sنسل 2 استفاده شود. هر دو دستگاه دارای باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهند بود.

شایعه شده است که ریلمی 12Pro Duo دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه خمیده، رزولوشن +FHD و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی است. انتظار می‌رود هر دو دستگاه از اندروید 14 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 5 پشتیبانی کنند و دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه باشند.

اخبار مرتبط: