ریلمی سری نوت را به‌تازگی معرفی کرده و درصدد است در سال ۲۰۲۴ دو مدل گوشی از این سری راهی بازار کند که در بخش گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد.

گوشی ریلمی Note 50 اخیرا معرفی شده و قرار است به‌زودی راهی بازار شود. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی قصد دارد با عرضه دو گوشی هوشمند دیگر در این سری، خط تولید Note را در سال‌جاری گسترش‌ دهد. همچنین ریلمی برنامه دارد تا این محصول را با قیمتی پایین به بازار عرضه‌ کند.

به گفته فرانسیس وونگ، مدیرعامل و مدیر بازاریابی ریلمی در اروپا، این شرکت برنامه‌ دارد گوشی‌های جدیدش را طی ماه‌های آینده معرفی‌ کند. شایعات اخیر از وجود مدلی به نام Realme Note 1 خبر می‌دهند، اگرچه این شرکت فعلا چیزی را تأیید نکرده است. گوشی‌های ریلمی‌ نوت ۲۰۲۴، ظاهرا قرار است با قیمت حدود 100 دلار راهی بازار شود که نسبت به سری نوت برندهای دیگر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت.

سری  سری نوت رلمی

در حالی که سری Realme Note به بازارهای آسیایی نیز عرضه خواهد‌ شد، فقط به بازار هند راه نخواهد یافت. دلیلش احتمالا این است که ریلمی در حال حاضر یک برند فرعی به نام Narzo دارد که محصولات میان رده و ارزان قیمت شرکت را از طریق آمازون به فروش می‌رساند. همچینن سایر گوشی های Realme با برند غیر Narzo نیز، از طریق Flipkart در کشور هند در دسترس هستند.

ریلمی امیدوار است تا با ارائه طراحی بهتر و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند سری نوت خود را سال ۲۰۲۴ به فروش برساند. این شرکت در راستای ارائه تجربه بهتر برای کاربران سری Note، بر جنبه‌های دیگری مانند کنترل کیفیت، گارانتی طولانی‌تر، عرضه به‌روز‌رسانی‌های بیشتر و خدمات پس از فروش نیز تمرکز خواهد‌کرد.

طبق گزارش‌های اخیر، ریلمی‌ نوت 1 دارای یک پنل OLED 6.67 اینچی است که از وضوح +Full HD و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی بهره‌مند است. این دستگاه دارای تراشه Dimensity 7050 و یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی، با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل و دوربین سه‌گانه گوشی هم 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل خواهد بود.

اخبار مرتبط: