سری Redmi Note به یک نقطه عطف دیگر دست‌یافته است. شیائومی می‌گوید بیش از 300 میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند Redmi Note را در سراسر جهان فروخته است. این یعنی فروش گوشی ردمی نوت شیائومی رکورد زده است. همین دیروز، این شرکت فاش کرد که فروش سری Redmi Note تنها در هند از مرز 72 میلیون دستگاه عبور کرده است.

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری Redmi Note 12 در بازارهای بین‌المللی است. بخش هندی این شرکت تبلیغاتی را برای عرضه قریب‌الوقوع این گوشی‌ها در کشور آغاز کرده است. ازاین‌رو، این شرکت در حال برگزاری مسابقات و به اشتراک‌گذاری آمار مدل‌های قبلی Redmi Note است.

در اکتبر 2021، رقم فروش جهانی سری Redmi Note به 240 میلیون دستگاه رسید. کمی بیش از یک سال بعد، این رقم اکنون 60 میلیون واحد افزایش‌یافته است. افزایش فروش سری ردمی نوت احتمالاً به تعدادی از مدل‌های عرضه‌شده توسط این شرکت نسبت داده می‌شود. درهرصورت، فروش در سال 2022 کاهش‌یافته است زیرا این شرکت در سال گذشته بیش از 40 میلیون دستگاه را در مدت‌زمان کوتاه 5 ماهه فروخته است.

شیائومی بالای ۳۰۰ میلیون ردمی نوت در جهان

شیائومی در حال حاضر دو سری مختلف Redmi Note را به فروش می‌رساند، یکی برای چین و دیگری برای بازارهای جهانی. این شرکت همچنین مدل‌های انحصاری را در مناطق خاصی می‌فروشد. بنابراین، پیش‌بینی تعداد مدل‌هایی که این روزها تحت یک نسل از Redmi Note عرضه می‌شوند، دشوار است.

طبق شایعات، سری Redmi Note 12 برای بازارهای بین‌المللی ممکن است شامل حداقل چهار مدل مانند Redmi Note 12، Redmi Note 12 5G، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro 5G باشد. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با مدل‌های Redmi Note 12 که در اواخر ماه اکتبر در چین به‌طور رسمی عرضه شدند، متفاوت باشند. درباره فروش گوشی Redmi Note شیائومی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتظارات شما از سری ردمی نوت 12 آینده چیست؟ درباره رکورد فروش گوشی ردمی نوت نیز نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط :