شیائومی اخیراً به زمان رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ اشاره کرده است. طبق گفته شیائومی، این شرکت تصمیم به رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در این ماه دارد. اکنون اخبار جدید منتشر شده نشان دهنده خمیده بودن صفحه نمایش Redmi Note 12 Pro+ است.

تا الان جزئیات کمی درباره گوشی‌های این سری منتشر شده است و حدود یک ماه بیش برخی مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۲ منتشر شده بود. اما گویا شیائومی در ابتدا تصمیم به رونمایی از سه گوشی Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ دارد. با توجه به تجربه سال‌های گذشته می‌توان گفت که این سه گوشی تنها گوشی‌های این سری نخواهند بود و به مرور زمان انتظار داریم تا شیائومی گوشی‌های بیشتری از این سری را معرفی کند.

طبق تصویر بنر منتشر شده از گوشی‌های سری نوت ۱۲، می‌توان به منحنی بودن لبه‌های صفحه نمایش یکی از این گوشی‌ها پی برد که به احتمال زیاد Redmi Note 12 Pro+ است. با توجه به انحنا لبه‌های صفحه نمایش این گوشی، می‌توان به طور قطعی به OLED بودن پنل صفحه نمایش Redmi Note 12 Pro+ اشاره کرده.

xiaomi-redmi-note-12-pro-plus-display

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، تاکنون اطلاعات کمی از گوشی‌های این سری منتشر شده است. اما طبق اخبار فاش شده می‌دانیم که دو نسخه پرو از تراشه Dimensity 1080 مدیاتک استفاده می‌کنند.

این تراشه نسبت به تراشه نسل گذشته یعنی Dimensity 920، از چند جهت پیشرفت کرده است. یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های این تراشه توانایی کنترل دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی است. از این رو می‌توان انتظار داشت که حداقل یکی از مدل‌های پرو ردمی نوت ۱۲، دارای دوربین با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد.

با توجه به پستی که در گذشته درون شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده بود، می‌دانیم که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ دارای دو فناوری بزرگ هستند که یکی از این فناوری‌ها اولین در جهان است.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده می‌دانیم ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای استاندارد شارژ سریع ۲۱۰ واتی است. از این رو می‌توان حدس زد که فناوری دوم که شیائومی به آن اشاره می‌کند، استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد.

نظر شما درباره طراحی خمیده صفحه نمایش Redmi Note 12 Pro+ چیست؟ به نظر شما این گوشی با شارژر ۲۱۰ واتی، ارزش خرید بالایی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: ردمی نوت 12 پرو 4G قبل از معرفی در پایگاه داده IMEI مشاهده شد