گرچه این خبر ممکن است دیگر کمی بی‌نمک شده باشد اما با توجه به اطلاعات جدیدی که در Weibo منتشر شده، قرار است نام خانواده ردمی نوت ۱۲ یک‌بار دیگر دهان را پر کند. چراکه به نظر می‌رسد یک عضو جامانده از این خانواده با نام آزمایشی ردمی نوت ۱۲ توربو هنوز در راه است!

انتظار می‌رود که این گوشی ابتدا در چین عرضه شود اما احتمال عرضه بین‌المللی آن هم هست. هرچند این اتفاق احتمالا کمی بعد و تحت نام برند دیگری از شیائومی مانند پوکو رخ خواهد داد. در حال حاضر اطلاعات کمی از این دستگاه اعلام نشده در دست داریم، از جمله اینکه این گوشی دارای یک حسگر اثرانگشت روی صفحه‌نمایش خواهد بود، اتفاقی که بر گوشی‌های مدل ردمی نوت ۱۲ کاملا جدید است.

مثل خیلی از خواهر و برادرهایش، گفته شده که ردمی نوت ۱۲ توربو هم از یک نمایشگر امولد 6.67 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن FHD+ برخوردار خواهد بود. یک خبر جذاب دیگر در مورد این گوشی آن است که ظاهرا قرار است از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 2 استفاده کند که باز هم در سری ردمی نوت ۱۲ اتفاق جدیدی به شمار می‌رود.

ردمی-12-نوت-توربو

درزهای اطلاعاتی از این گوشی خبرهایی هم در مورد دوربین آن ارائه داده‌اند که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین نامشخص سوم است. هرچند دوربین سوم این گوشی، مانند ردمی نوت ۱۲ پرو احتمالا یک ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

خبرها همچنین حاکی از این است که این گوشی از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که کمی بزرگ‌تر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در سایر مدل‌های سری ردمی نوت ۱۲ است. نوت ۱۲ توربو دارای سرعت شارژ 67 وات خواهد بود که بازهم شبیه به ردمی نوت ۱۲ پرو است. این تمام اطلاعاتی است که تاکنون از این گوشی در دست داریم، امیدواریم به زودی خبرهای بیشتر و دقیق‌تری از این دستگاه به گوشمان برسد.

خبر مرتبط: رونمایی از گوشی ردمی نوت 12 پرو Speed Edition