تصاویر آنباکس پیکسل ۸ پرو قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است که علاوه‌بر نگاهی دقیق به زوایای مختلف، محتویات جعبه آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

قبل از معرفی محصولات جدید شرکت‌های مختلف حوزه تکنولوژی معمولا اطلاعات زیادی از آنها فاش می‌شود. در زمینه حفظ اطلاعات برخی شرکت‌ها بهتر از بقیه عمل می‌کنند، اما گوگل عملکرد جالبی در این زمینه ندارد. امروز هم صفحه ویتنامی Vật Vờ Studio در فیس‌بوک ویدیو آنباکس پیکسل ۸ پرو گوگل را منتشر کرده است که طراحی پرچمدار گوگل را به نمایش می‌گذارد، در ادامه به بررسی و مشاهده تصاویری از آن می‌پردازیم.

اگرچه پیش از این هم تصاویر زیادی از google pixel 8 به‌صورت غیر رسمی و رسمی منتشر شده بود، این اولین‌باری است که پرچمدار گوگل را در زوایای مختلف می‌بینیم. از آن مهم‌تر، با مشاهده تصاویر آنباکس پیکسل ۸ پرو، جعبه این دستگاه و محتویات آن آشکار می‌شود. در تصاویر منتشر شده، این جعبه شباهت زیادی به جعبه پیکسل ۷ دارد و درون آن یک کابل تایپ سی و یک آداپتور قرار گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده از صفحه فیس‌بوک Vật Vờ Studio، این ویدیو توسط یک هوادار ضبط شده، البته با توجه به پس‌زمینه به نظر می‌رسد محل ضبط آن داخل محوطه کارخانه ساخت پیکسل ۸ پرو باشد. همچنین گوشی‌های پیکسل گوگل در ویتنام ساخته می‌شوند و به‌همین دلیل بیشتر عکس‌های فاش شده از ویتنام بوده و این ویدیو هم در صفحه ویتنامی بارگذاری شده است.

تصاویر گوگل پیکسل ۸ پرو

با نگاهی به تصاویر منتشر شده مشخص می‌شود که پیکسل ۸ پرو نسبت به ۷ پرو از گوشه‌های گرد‌تری برخوردار است، البته لبه نمایشگر صاف‌ شده و مانند پیکسل ۷ پرو خمیده نیست. دوربین‌ها، فلش LED و سنسور دماسنج لیزری هم در ماژول دوربین قرار گرفته‌اند. همچنین پنل پشتی از شیشه مشکی مات ساخته شده است که با تصاویر افشا شده قبلی مطابقت دارد.

پیش از این مشخصات پیکسل ۸ و ۸ پرو به بیرون درز کرده بود. بر این اساس، پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی Super Actua screen با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. سنسور جدید ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین اولترا واید مورد استفاده قرار گرفته است تا بهتر بتواند با پرچمداران سامسونگ و آیفون‌ها رقابت کند. این گوشی از باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۷ واتی که سریع‌تر از نسل قبلی است تغذیه می‌شود.

هر ۲ نسخه پایه و پرو پیکسل ۸ گوگل به تراشه تنسور G3 مجهز شده‌ و برای اولین بار گوگل قصد دارد تا ۷ سال به‌روزرسانی سیستم عامل را برای این ۲ دستگاه عرضه کند. چهارشنبه ۱۲ مهر ماه گوگل از پرچمداران جدید به‌همراه پیکسل واچ ۲ رونمایی می‌کند و ۲۰ مهر ماه شاهد عرضه جهانی محصولات جدید گوگل خواهیم بود. البته نسخه پرو هم‌قیمت با نسل قبلی است، اما نسخه پایه ۱۰۰ دلار گران‌تر شده است.

اخبار مرتبط: