مدتی است که گوگل مجموعه جدیدی را تحت عنوان Best Phones Forever می‌سازد که در آن، شوخی گوگل با آیفون به تصویر کشیده می‌شود.

این مجموعه همیشه فقط دو کاراکتر دارد که یکی از آن‌ها آیفون و دیگری یک دستگاه پیکسل است. البته مدل این دو دستگاه مشخص نیست، اما هرکدام از آن‌ها آخرین توانایی‌های شرکت سارنده را در خود جای داده‌اند. همین موضوع به گوگل اجازه می‌دهد تا به راحتی توانایی‌های دستگاه‌هایش را با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در دنیای فناوری مقایسه کند و به کاربران نشان دهد که دستگاه‌های پیکسل در بیشتر مواقع عملکرد بهتری دارند.

همانطور که می‌دانید، دستگاه‌های گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو قرار است در چهارم اکتبر معرفی شوند و همین موضوع، موضوع قسمت جدید این مجموعه ویدیو‌یی‌ را شکل می‌دهد. در این ویدیو، شاهد صحبت دو دستگاه پیکسل و آیفون هستیم که در آن، به رویداد بعدی گوگل اشاره می‌شود.

در اینجا آیفون از پیشرفت‌های نسل بعدی پیکسل ابزار نگرانی می‌کند. در این میان، آیفون در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی نسل پیکسل 8 اشاره می‌کند و به برخی از ویژگی‌های نسل جدید دستگاه‌های گوگل اشاره می‌کند. البته پیکسل هم به این موضوع اشاره می‌کند که آیفون هم به تازگی رویدادی را برگزار کرده و از ویژگی‌های جدیدی برخوردار شده است.

آیفون تغییرات خود را به دکمه اکشن و پورت جدید محدود می‌بیند و می‌گوید که این تغییرات با دستگاه‌های پیکسل قابل مقایسه نیستند. حتی آیفون به این موضوع اشاره کرد که پس از برگزاری رویداد بعدی گوگل، تمامی کاربران به این شرکت توجه می‌کنند و طراحی خاص پیکسل 8 می‌تواند به آسانی آن‌ها را جذب کند.

خلاصه داستان را می‌توان نگرانی آیفون از بابت عملکرد بهتر دستگاه‌های پیکسل در نسل بعدی دانست. البته این موضوع کمی عجیب است زیرا به تازگی شاهد انتشار تصاویری از تجمع مردم برای خرید نسل جدید دستگاه‌های اپل بودیم. پیش‌بینی نمی‌شود که همین موضوع برای دستگاه‌های گوگل هم رخ دهد زیرا اپل کاربران بسیار بیشتری دارد.

این مجموعه را می‌توان یک انیمیشن جذاب از گوگل دانست که سعی دارد به این روش کاربران بیشتری را به سمت دستگاه‌های خود جذب کند. البته در این قسمت، این کار کمی غیر‌منطقی انجام شده است. نظر شما در مورد شوخی گوگل با آیفون چیست؟‌ آیا نسل بعدی دستگاه‌های پیکسل می‌توانند توجه بیشتری را به خود جلب کنند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ گوگل مشخصات فنی پیکسل ۸ پرو را منتشر کرد