ویدیو تبلیغاتی پیکسل واچ ۲ منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه به قابلیت‌های سلامتی، تشخیص استرس، پیچ تنظیم و چندین قابلیت دیگر مجهز شده است.

به‌نظر می‌رسد هواداران گوگل و محصولات سری پیکسل اوقات خوبی را سپری می‌کنند، زیرا امروز صبح لیست مشخصات پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو گوگل منتشر شد و اکنون ویدیو تبلیغاتی پیکسل واچ ۲ درز کرده که قابلیت‌های جدید آن را به نمایش می‌گذارد. در ادامه لیست قابلیت‌های جدید قابل مشاهده است:

  • سنسور جدید ضربان قلب: پیکسل واچ ۲ به سنسور چند جهته‌ی ضربان قلب Fitbit مجهز شده است که از سنسور قبلی دقیق‌تر است و حتی در مواقعی که تحرک زیاد است مانند ورزش موفق می‌شود ضربان قلب را اندازه‌گیری کند.
  • قابلیت‌های سلامتی: پیکسل واچ ۲ از سیستم مدیریت اضطراب Fitbit بهره می‌برد که استرس و اضطراب را در بدن کاربر تشخیص می‌دهد. درصورت وجود استرس بیش از حد پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت کاربر مانند نفس عمیق یا پیاده‌روی ارائه می‌کند. در حقیقت این سیستم از انواع اطلاعات مانند ذرات کوچک عرق، نوسان و سرعت ضربان قلب و دمای پوست برای تشخیص استرس بهره می‌برد.
  • قابلیت‌های تناسب اندام: پیکسل واچ ۲ می‌تواند ۷ حالت اصلی ورزش را از جمله دویدن و دوچرخه سواری تشخیص دهد. همچنین به‌صورت خودکار شروع و پایان ورزش را به کاربر یادآوری می‌کند. علاوه‌بر آن با قابلیت تمرین سرعت، سرعت دویدن کاربر را تحت نظر دارد.
  • قابلیت‌های ایمنی: گوگل قابلیت‌های ایمنی را در پیکسل واچ ۲ ارتقا داده است. قابلیت «بررسی ایمنی» (Safety Check) به کاربران این امکان را می‌دهد که زمانی را تنظیم کنند تا پس از اتمام زمان، ساعت هوشمند وضعیت ایمنی کاربر را چک کند و در صورت نیاز موقعیت مکانی زنده (live location) و وضعیت را برای مخاطبان اضطراری کاربر ارسال کند.
  • البته قابلیت ارسال موقعیت به مخاطبان اضطراری به‌صورت جداگانه هم قابل استفاده است و کاربران می‌توانند موقعیت زنده خود را با افراد دلخواه به اشتراک بگذارند. علاوه‌بر آن قابلیت ارسال اطلاعات پزشکی توسط ساعت به سرویس‌های اضطراری وجود دارد.
  • عمر باتری: پیکسل واچ ۲ در حالت صفحه‌نمایش همیشه روشن تا ۲۴ ساعت دوام می‌آورد و شارژ کردن آن برای یک روز استفاده تنها ۷۵ دقیقه طول می‌کشد. البته عمر باتری پیکسل واچ ۱ هم مشابه نسخه دوم بود که کمی ناامید کننده است.
پیکسل واچ ۲

بیشتر قابلیت‌های پیکسل واچ مانند بخش‌های سلامتی، تناسب اندام، تشخیص سقوط، هشدار اضطراری (Emergency SOS) و ۶ ماه اشتراک رایگان سرویس پریمیوم Fitbit در پیکسل واچ ۲ قابل استفاده هستند.

در بخش زیر پیکسل واچ ۲ طراحی کاملا جدید با قرارگیری ۳ سنسور مشاهده می‌شود. علاوه‌بر آن ساعت هوشمند گوگل از بدنه ۱۰۰ درصد آلومینیومی بهره می‌برد. این دستگاه در ۴ ترکیب رنگی مختلف آبی/نقره‌ای، بنفش/مشکی، قهوه‌ای روشن/طلایی و سفید/نقره‌ای عرضه می‌شود. علاوه‌بر آن گوگل بندهای فلزی و ورزشی جدیدی را برای پیکسل واچ ۲ طراحی کرده است.

اخبار مرتبط: